אא

ריינאייר מאחורייך: Wizz Air תפעיל טיסות ל-32 יעדים מקפריסין

החברה ההונגרית תציע מעתה 800,000 מושבים נוספים מלרנקה, כאשר מספר המושבים הכולל עולה ל-1,900,000 מקפריסין. תשיק 3 קווים חדשים ותגדיל תדירויות בקווים נוספים

Shutterstock Shutterstock

חברת הלואו קוסט האירופית WIZZ AIR, מגדילה את פעילותה בקפריסין.

לאחר שבתחילת השבוע חברת ריינאייר הודיעה על התרחבות משמעותית בעיר הנמל פאפאוס שבקפריסין, מודיעה עתה גם חברת Wizz Air, על הרחבת את פעילותה בבסיס שלה בקפריסין בעיר לרנקה, שם היא מקצה שניים ממטוסי האיירבוס A321neo שלה.

הקצאת המטוסים הללו מאפשרת לחברת הלואו קוסט ההונגרית השקה של שלושה קווים חדשים וכן הגדלת התדירות בשישה קווים מנמל התעופה הבינלאומי של לרנקה. 

בחברת Wizz Air מציינים כי הקצאת שני מטוסים נוספים לבסיס בלרנקה של תגדיל את צי המטוסים הפועל בלרנקה לארבעה מטוסים.

המהלך מביא את מספר הקווים של Wizz Air מקפריסין ל-32, כולל השקת שלושה קווים חדשים מהעיר השלישית בגודלה בקפריסין, לדמאם, ג'דה וריאד שבסעודיה.  הקיבולת הנוספת תאפשר ל-Wizz Air להגדיל את תדירות הטיסות שלה מלרנקה לאתונה, לונדון לוטון, פראג, תל אביב, סלוניקי, ירוואן.

"אנו שמחים להתרחב בקפריסין, ומוכיחים את המחויבות שלנו להגדלת הנוכחות שלנו בשוק על ידי הכפלת מספר המטוסים שנפעיל מהמדינה. הקצאת שני המטוסים הנוספים הללו בלרנקה מאפשרת לנו לחזק עוד יותר את ההצעות שיש לנו לנוסעים בקפריסין ומספקת ללקוחותינו הקפריסאים את ההזדמנות לטוס איתנו ב-32 מסלולי טיסה ובסך הכל להציע טיסות ל-18 מדינות ולחבר את קפריסין לכל כך הרבה יעדים" אומר רוברט קארי, נשיא Wizz Air.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: WIZZ AIRוויז אייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: