אא

ביזנס אנד פלז'ר בריץ-קרלטון בחריין

מלון היוקרה מציע שילוב מושלם של עסקים ונופש עם שפע של פעילויות פנאי ורגיעה שישלימו את הנסיעה העסקית. בשיתוף ריץ קרלטון בחריין

צילום: ריץ קרלטון בחריין צילום: ריץ קרלטון בחריין

להיות אנשי עסקים מצליחים זה רחוק מלהיות קל. העבודה גוזלת זמן, מצריכה הרבה מאמץ ואנרגיה, ומעל לכל - היא מחייבת אתכם לבלות הרבה זמן רחוק מהאנשים האהובים עליכם ביותר, שלמענם אתם עובדים בלי הפסקה מלכתחילה.

צילום: ריץ קרלטון בחרייןצילום: ריץ קרלטון בחריין

מעתה אין צורך לבחור בין השניים - אנשי עסקים יכולים לנוח ולנפוש כראוי בזמן נסיעה עסקית. מלון "ריץ-קרלטון בחריין" מציע שפע של פעילויות פנאי ורגיעה שישלימו את הנסיעה העסקית החשובה שלכם.

צילום: ריץ קרלטון בחרייןצילום: ריץ קרלטון בחריין

ריץ-קרלטון בחריין ממוקם ברובע המסחרי של האי. הוא מהווה נווה מדבר קסום באמצע העיר, כולל מתקני עסקים ופנאי, ומספק לאנשי העסקים ולנופשים שבכם את המקום האידיאלי לשלב בין עבודה קשה והנאה רבה. כמו "בית הרחק מהבית", מלון חמישה כוכבים זה מעניק לכם הזדמנות לבלות זמן איכות עם המשפחה, ובמקביל לסגור את החוזה המכריע שבגללו הגעתם לעיר. חוויית העסקים וההנאה מתחילה ברגע שאתם מגיעים למלון בהסעה יוקרתית משדה התעופה. צוות של מארחים מסורים מקבל את פניכם בחיוך ובשירות האגדי של ריץ-קרלטון, רגע לפני שתבצעו הצ'ק-אין באחד מ-245 חדרי האירוח והסוויטות של המלון או 23 הווילות על חוף הים.

צילום: ריץ קרלטון בחרייןצילום: ריץ קרלטון בחריין

תארו לעצמכם לחזור מפגישה עסקית עייפים ומותשים רק כדי למצוא את עצמכם בפאר המרגיע של ספא ריץ-קרלטון. ואם אתם חובבי מים, אז תוכלו לעבור מהספא אל החמאם הטורקי ששופץ לאחרונה במועדון הרויאל ביץ' - הבריכה החמה והעשירה במינרלים מאפשרת לכוון את הטמפרטורה כדי להקל על כאבים לאחר יום ארוך של עבודה קשה. עבור אנשי הכושר שביניכם קיים חדר כושר מן המניין שפעיל לאורך כל היום, לצד מגוון שיעורים קבוצתיים או אימוני כושר אישיים.

צילום: ריץ קרלטון בחרייןצילום: ריץ קרלטון בחריין

דרך מוצלחת נוספת לסיים יום ארוך ולחוץ בעבודה, היא לצאת לטייל באתר הנופש ולבלות קצת זמן איכות עם יקיריכם. האזור החיצוני של המלון חושף בפניכם את מי המפרץ הנוצצים, ומאפשר לכם ליהנות ביחד מהחוף הבתולי ומהגן השופע. השקיעות על האי מהפנטות, מלוות בנופים עוצרי נשימה ומראות מרהיבים של השמש המשתקפת על המים הצלולים. מבוגרים וילדים כאחד ייהנו משיזוף בשמש, טבילה במים או התבוננות בטבע היפה שמסביב.

צילום: ריץ קרלטון בחרייןצילום: ריץ קרלטון בחריין

לאניני הטעם, אתר הנופש מציע חוויות קולינריות מודרניות ובינלאומיות, עם 14 מסעדות וטרקלינים עטורי פרסים שתוכלו לבחור מביניהם. אין ספק שיהיו לכם שפע של אפשרויות. בנוסף, המלון גאה להיות המלון הידידותי הכשר הראשון בממלכה.

צילום: ריץ קרלטון בחרייןצילום: ריץ קרלטון בחריין

עם מגוון רחב של פעילויות מעוררות השראה ששוברות את המונוטוניות של העבודה, ריץ-קרלטון בחריין הוא המקום האידיאלי לטוס אליו, תוך הפקת המרב מהעבודה וחיי המשפחה. בזמן שאתם תעבדו, משפחתכם תוכל ליהנות משירותי קונסיירז' עסקיים, פעילויות לילדים, מרחבי עבודה ולימוד מאובזרים היטב, ועוד שלל פעילויות לרווחת כל המשפחה.

צילום: ריץ קרלטון בחרייןצילום: ריץ קרלטון בחריין

המיקום הנוח של ריץ-קרלטון בחריין מאפשר לכם גם לבלות את שעות הפנאי שלכם במסע קניות בחנויות הטובות ביותר בעיר, או בביקור בנקודות הציון התרבותיות של בחריין.

הבחירה להתארח במלון ריץ-קרלטון בחריין מאפשרת לכם לנפוש בבית הרחק מהבית, עם שירות ללא תחרות ויוקרה מהפנטת, בנוסף לנוחות ושמחה מהרגע בו תקומו ותביטו בזריחה ועד לטיול הלילי השלו בחיק הטבע היפהפה.

צילום: ריץ קרלטון בחרייןצילום: ריץ קרלטון בחריין

שלבו בין עסקים והנאה בגן העדן של בחריין, ותוכלו לחסוך עד 15% בהזמנת 2 לילות או יותר.

למידע נוסף ולתכנון הביקור הקרוב, בקרו באתר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריץ קרלטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: