אא

Eurowings מכפילה פעילותה מנמל התעופה בברלין

קרוב ל-30 יעדים נוספים ללוח טיסות החברה החל ממרץ 2023

קרדיט: Gunter Wicker/ שדה התעופה ברלין קרדיט: Gunter Wicker/ שדה התעופה ברלין

Eurowings מרחיבה משמעותית את נוכחותה בנמל התעופה ברלין ברנדנבורג (BER) ותציע מגוון יעדים חדשים. עם תחילת לוח טיסות הקיץ מסוף מרץ 2023, הנוסעים יוכלו לבחור מבין כמעט 30 יעדים מנמל התעופה של הבירה – פי שניים מבעבר.

היעדים החדשים שכבר נקבעו כוללים את מלאגה, אליקנטה, אנטליה, לרנקה ורודוס. כעת מתוכננים יעדים נוספים מיעדי הנופש האהובים על תושבי ברלין. בנוסף להתרחבות לכיוון החוץ, Eurowings מחזקת את קוויה לצפון אירופה בפרט: חברת הבת של לופטהנזה תחבר את הבירה הגרמנית עם קופנהגן, גטבורג והלסינקי ממרץ 2023. כחלק מצמיחה זו, Eurowings מגדילה את בסיסה בבירה ויהיו לה שישה מטוסים שיוצבו שם בעתיד. מטוס רביעי כבר מחזק את מסלול הצמיחה של Eurowings בשדה התעופה של הבירה בלוח הטיסות הנוכחי של חורף 2022/23.

עם הרחבה משמעותית זו של התוכנית שלה, חברת הבת של לופטהנזה מגיבה גם לנסיגת מתחרים בינלאומיים, שפרשו מהשוק הגרמני בעקבות המגיפה. לפני מספר חודשים הדגישה Eurowings את חשיבותה של הבירה, והודיעה על כוונתה לחזק את מעמדה בברלין.

"אחרים נסוגים, אנחנו בונים", אמר מנכ"ל החברה Jens Bischof בתדרוך עיתונאים משותף עם נמל התעופה BER. "ברלין היתה ונשארה אבן שואבת תיירותית ואחד המטרופולינים המרגשים באירופה, הן מבחינה תרבותית והן מבחינה היסטורית. כך שזה רק הגיוני עבורנו כחברת תעופה גרמנית להרחיב את הנוכחות שלנו לבירה”.

אלטה פון מאסנבך, יו"ר מועצת המנהלים בבברלין: "הכפלת צי המטוסים והחיבורים בשדה התעופה של הבירה על ידי Eurowings היא איתות חזק. ברחבי העולם, אזור הבירה הוא אחד מיעדי הטיול הפופולריים ביותר ומושך אליו אנשים מכל רחבי העולם. ברלין וברנדנבורג כאזור כלכלי חווים התפתחות דינמית ומציעים לחברות התעופה את התנאים הטובים ביותר לצמיחה עקבית. הרחבת השירותים של Eurowings בברלין מחזקת עוד יותר את השותפות. אנו מודים לחברה ולקבוצת לופטהנזה על הרחבת המחויבות שלהם ועל האמון שלהם ב-BER ובאזור הבירה". כחברת התעופה הגדולה בגרמניה עם יותר מ-4,000 עובדים, לחברה יש את יעדי החופשה הפופולריים ביותר במיורקה, האיים הקנריים, יוון, קרואטיה ומצרים כחלק מתוכניתה.

בתוך גרמניה, חברת התעופה היא המובילה בשוק בדיסלדורף, המבורג, קלן/בון ושטוטגרט. לברלין יש חיבורים בתדירות גבוהה לקלן, דיסלדורף ושטוטגרט דרך Eurowings. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזהיורוווינגס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: