אא

איזי ג'ט קוראת למבוגרים מעל 45 להצטרף לצוות הדיילים של החברה

"גיל הוא רק מספר" מציינת החברה בקמפיין גיוס דיילים חדשים ומספרת כי בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במספר הדיילים המבוגרים

shutterstock shutterstock

חברת הלואו-קוסט, איזי ג'ט, השיקה קמפיין לגיוס דיילים חדשים מעל גיל 45.

חברת התעופה פרסמה פוסט בפייסבוק בפתיחת הקמפיין. "גיל הוא רק מספר" ציינה החברה, והדגישה כי אף פעם לא מאוחר מדי לעשות משהו אחר או להגשים חלום ארוך שנים, והעבודה בהחלט יכולה להתאים למי שמעל גיל 45 ואינו מטופל בילדים, או אם הוא מחפש שינוי קריירה.

עפ"י איזי ג'ט, חלה עלייה של 27% בצוות הדיילים מעל גיל 45 מאז 2018, כולל עלייה של 30% בדיילים מעל גיל 60 במהלך השנה האחרונה.

"באיזי ג'ט האנשים שלנו נמצאים במרכז של כל מה שאנחנו עושים, וקבלת הפנים החמה ושירות הלקוחות המצוין מאפיינים את צוות הדיילים שלנו", אמר מייקל בראון, מנהל שירותי תא הנוסעים של איזי ג'ט.

"כל חברי הצוות המבריק שלנו, המהווים חלק מהקמפיין החדש שלנו, הם הוכחה מצוינת שלהיות דייל זו עבודה פנטסטית, ולא משנה מה גילך, ולכן אנחנו רוצים לעודד עוד אנשים כמוהם להצטרף אלינו", הוסיף בראון.

הקמפיין של איזי ג'ט מגיע בעקבות סקר, שנערך לאחרונה על ידי חברת התעופה בקרב 2,000 מבוגרים בריטים מעל גיל 45. למעלה משלושה רבעים (78%) אמרו שהם רוצים לקחת על עצמם אתגר חדש ברגע שילדיהם יעזבו את הבית, ואילו יותר ממחצית הנשאלים (58%) אמרו שהם נרגשים מאד להתחיל קריירה חדשה.

כמו כן, 63% אמרו שקריירה שתאפשר להם לנסוע רצויה ביותר, ו-70% אמרו שלנסוע יותר זה הדבר היחיד שהם תמיד רצו לעשות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איזי ג'ט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: