אא

Emirates ו-flydubai חוגגות חמש שנות שותפות

החברות מדגישות את חשיבותה של תל אביב וממשיכות להרחיב פעילותן אליה וממנה ומציעות מספר טיסות יומיות עם קישורים נוחים

צילום: יח"צ אמירייטס צילום: יח"צ אמירייטס

החודש מלאו חמש שנים מאז שהפעילו Emirates ו-flydubai את השותפות הענפה שלהם ואיחדו כוחות כדי להציע ללקוחות אפשרויות רשת קווים ענפה המגיעה כמעט לכל מקום בעולם. הם בהחלט קיימו את הבטחתם. רשת הנתיבים המשותפת של הספקים התרחבה משמעותית, ומאפשרת ליותר מ-11 מיליון לקוחות להתחבר בלמעלה מ-250,000 טיסות וליהנות מטיסות נוחות מאז השקת השותפות ב-2017.

השותפות החדשנית חורגת ממודל הקוד-שייר הסטנדרטי וכוללת היום שיתוף פעולה משולב ברשת, אופטימיזציה של לוחות זמנים, קישורים נוחים לטיסות המשך בנמל התעופה הבינלאומי של דובאי (DXB) בין טרמינלים 2 ו-3, העברות מזוודות נוחות, כמו גם הטבות נאמנות הדדיות במסגרת תוכנית הנאמנות המשותפת, Emirates Skywards.

להלן חמישה דגשים עיקריים על השותפות של Emirates ו-flydubai והיתרונות שהיא מציעה ללקוחות:

רשת משותפת המציעה אין ספור אפשרויות: כיום, ללקוחות יש גישה ל-215 יעדים ב-98 מדינות, עם למעלה מ-250 טיסות קוד-שייר לבחירה ביום ממוצע. לקוחות Emirates יכולים להזמין טיסות ליותר מ-80 יעדי flydubai ייחודיים ולקוחות flydubai יכולים לבחור מתוך למעלה מ-99 יעדי Emirates. בין אם הנוסעים ממריאים למטרת עסקים או לפנאי, הרשת המוצעת ענפה וכוללת בין היתר את: קטמנדו, כווית, האיים המלדיביים, זנזיבר ותל אביב.

תוכנית נאמנות משותפת למקסום תגמול הלקוחות: יותר מ-8.5 מיליון חברי מועדון יכלו ליהנות מהטבות משותפות של תוכנית הנוסע המתמיד של Emirates ו-flydubai, והרוויחו 150 מיליארד Skywards מיילים בחמש השנים האחרונות באמצעות השותפות.

קישורים נוחים לטיסות המשך מדובאי: לקוחות נהנים מביצוע צ'ק-אין נח, העברות כבודה יעילה, גישה לטרקלינים של Emirates בטרמינל 3 וטרקלין flydubai בטרמינל 2, זמני המתנה בין הטיסות מופחתים ככל ששתי חברות התעופה מרחיבות את פעילותן ומוסיפות טיסות, וקישורים נוחים ל-33 יעדי flydubai המופעלים מטרמינל 3 של Emirates בדובאי.

המשך הרחבת רשת הטיסות: הזדמנויות חדשות נוצרות עבור נוסעי שתי חברות התעופה, כאשר Emirates ו-flydubai ממשיכות להוסיף טיסות נוספות ללוחות הזמנים שלהן. הרחבה זו מציעה ללקוחות גמישות רבה יותר עם מספר טיסות יומיות ליעדים כמו בחריין, כווית, קראצ'י, האיים המלדיביים, ערי מפתח בסעודיה ותל אביב. שתי חברות התעופה גם ממשיכות להרחיב את הרשתות שלהן, כאשר אמירייטס החזירה לאחרונה את הטיסות לריו דה ז'נרו ולבואנוס איירס. בשנת 2022, הרשת של flydubai גדלה מתמיד, והשיקה טיסות לאל אולה, נמנגן, אוש, פיזה וסמרקנד. flydubai הודיעה גם על קווים לגן באיים המלדיביים, קליארי ומילאנו-ברגמו באיטליה, קורפו ביוון וקראבי ופטאיה בתאילנד משנת 2023 וכן על חידוש הטיסות לאבהה, האיל, חווף וטבוק בסעודיה. 

המשך ההשקעה בשיפור חוויית הלקוח: Emirates תתאים מחדש 120 מטוסים עם מושבי פרימיום אקונומי החל מהחודש כחלק מהשקעה של 2 מיליארד דולר, הכוללת גם אפשרויות קולינריות ברמה גבוהה. flydubai הציגה לראשונה מושב חדש במחלקת עסקים המציע ללקוחות יותר נוחות בטיסות הקצרות והבינוניות שלה. flydubai הגדילה את הצי שלה ל-70 מטוסי בואינג 737 ותתאים מחדש מספר מטוסים קיימים, כמו גם תצייד את המטוסים העתידיים שלה, במושבי מחלקת העסקים החדשים שלה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטספליי דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: