אא

המנהל האזורי של סינגפור איירליינס בישראל: ״שוקדים על חוויית לקוח שונה מכל חברה אחרת״

כך אומר Kardien De Werker, שהגיע לישראל למפגש מיוחד עם סוכני נסיעות בכירים. "אנחנו בסינגפור איירליינס מציעים חוויית שירות שונה ומיוחדת שגם חברות תעופה אחרות מדברות עליה"

פורטיס, ששון, דה ורקר וננר פורטיס, ששון, דה ורקר וננר

הבוקר ערכה סינגפור איירליינס בישראל אירוע לכ-40 סוכני נסיעות במסעדת גסיה היפואית. האירוע אורגן על ידי אופן סקיי המייצגת את חברת התעופה (GSA) בנוכחות המנהל האזורי של סינגפור איירליינס, Kardien De Werker, שהגיע במיוחד מחו"ל לאירוע, מנכ"ל אופן סקיי, אפרים פורטיס, המנהלת המסחרית של החברה בישראל, ענת ננר וטל ששון, מנהלת המכירות שהצטרפה לאחרונה לצוות המקומי.

De Werker הציג בפני הסוכנים את יתרונות חברת התעופה היוקרתית, מהגדולות בעולם, את מוצריה ואת החידושים האחרונים: "אנו שוקדים על חוויית לקוח שונה מכל חברה אחרת ומדגישים את השירות השונה והמיוחד בכל מחלקה ובמיוחד במחלקות היוקרה שלנו."

"הסלוגן של החברה: "Service that even other airline talk about" (חוויית שירות שאפילו חברות תעופה אחרות מדברות עליה), מדבר בעד עצמו." הוסיף Werker.

Werker הדגיש כי סינגפור איירליינס, הפועלת כחברת Offline שאינה מפעילה טיסות מתל אביב, חתמה על הסכמי שיתוף פעולה לטיסות מתל אביב לדובאי, עם אל על ועם פליי דובאי. הסכמים אלה חשובים מאוד ומאפשרים לנוסעים קיצור משמעותי של הטיסה לסינגפור וליעדים נוספים במזרח הרחוק. הטיסה מתל אביב לדובאי אורכת כשלוש שעות ומשם לסינגפור עוד כשש שעות. סה"כ אורך הטיסה מתל אביב עומד על כתשע שעות, לעומת טיסות עם חברות תעופה אירופיות המאריכות את הטיסה באופן משמעותי לאור העובדה שהן עוברות ביעדים שונים באירופה.

עוד הדגיש Werker כי החברה מציעה מושב מחלקת עסקים הנשכב במלואו למושב שטוח של 180 מעלות בכל סוגי המטוסים של החברה, כולל מטוסים צרי גוף.

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אופן סקייסינגפור איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: