אא

טרנד או נורמה חדשה? חברת התעופה האמריקאית נפרדת משירות לקוחות טלפוני

חברת התעופה Frontier הודיעה כי תפרד משירות הלקוחות הטלפוני. הלקוחות יוכלו לתקשר עם החברה באמצעות הווטסאפ והרשתות החברתיות

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת התעופה Frontier האמריקנית לא תאפשר יותר ללקוחותיה להתקשר למספר טלפון כדי לדבר עם נציג.

החברה אומנם היא חברת לואו קוסט, אך קיצוץ שירות לקוחות ״חי״ טלפוני, טרם נראה בענף הלואו קוסט, כשרוב חברות התעופה הגדולות, עדיין מפעילות שירות לקוחות טלפוני.

במקום המוקד הטלפוני, הלקוחות יצטרכו להסתמך על דרכים אחרות ליצור קשר עם חברת התעופה כמו צ׳טבוט באתר האינטרנט, צ׳אט עם נציג, ווטסאפ וברשתות החברתיות.

ג׳ניפר דה לא קרוז, דוברת החברה אישרה את השינויים ואמרה: ״השינוי מאפשר לנו להבטיח שהלקוחות קיבלו את המידע שהם צריכים במהירות וביעילות ככל האפשר״, לדבריה חברת התעופה גילתה כי רוב הלקוחות מעדיפים לתקשר בערוצים המקוונים. ״אנו מציעים את התעריפים הנמוכים ביותר בענף על ידי הפעלת חברת התעופה בצורה יעילה ככל האפשר״, הסבירה.

ביולי האחרון ניסתה Frontier להתמזג עם חברת התעופה Spirit. במקום, Spirit בחרה להתמזג עם JetBlue, והחודש JetBlue נקנסה ב-7.5 מיליון דולר על כך שסרב לתת ללקוחות החזרים עבור טיסות שבוטלו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: frontier

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: