אא

ושוב איתכם: ביקושי שיא לקרנבל בברזיל

אחרי שנתיים בהן לא התקיימו החגיגות המסורתיות, נערכים בארץ הסמבה לקראת ''מבול תיירותי'' עם מאות אלפי מבקרים שצפויים לגדוש את ריו. גם בישראל מדווחים על זינוק של למעלה מ-100 אחוזים בביקושים

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

אחרי שנתיים של היעדרות עקב מגפת הקורונה, הקרנבל בברזיל חוזר ובגדול! ארץ הסמבה שידועה בזכות אחד מהאירועים הססגוניים והמרהיבים ביופיים אשר מצליחים לסחוף אחריהם מדינה שלמה, כמו גם את התיירים הזרים והמבקרים בתחומה, מתמרקת לקראת האירוע המיוחד המתקיים כידוע באופן מסורתי מדי חודש פברואר. 

כידוע, הקרנבל בריו דה ז'ניירו מהווה אבן שואבת לתיירים מכל רחבי הגלובוס בזכות תהלוכות צבעוניות עתירות בתחפושות ותלבושות מהפנטות, מוסיקה מקפיצה ואלכוהול שנשפך כמו מים. אלו ועוד הופכים אותו ללא ספק אחד מאירועי התיירות הבולטים בעולם שפשוט אי אפשר להישאר אדישים אליהם.

בחברת ''מסעות'' המשווקת חבילות נופש לקרנבל בברזיל, מציינים כי לאור ביקושי שיא שטרם נראו כדוגמתם מזה שנים רבות, המוערכים בלמעלה מ-100 אחוזים צפוי החורף הזה ''מבול תיירותי'' של ממש, כאשר ההערכה היא כי אלפי ישראלים יבלו בברזיל לאורך תקופת הקרנבל.

גיא רווה, מנכ"ל ''מסעות'' מציין כי "תקופת הקרנבל נחשבת למבוקשת במיוחד על ידי הנוסע הישראלי מזה עשרות שנים. יחד עם זאת, היעדרותם של הקרנבלים השונים מהעולם בשנתיים האחרונות, גרמו לצמא רב בקרב ציבור הנוסעים העולמי המבקשים ליהנות ממאורע ראוותני, צבעוני ומיוחד במינו. הקרנבלים השונים מהווים מפגן ראווה חגיגי, שמח וצבעוני המלווה באווירה תוססת ומשכרת, כזו שבקלות ניתן להתמכר לה".  

רווה מוסיף כי כל המעוניינים להבטיח את מקומם בקרנבל הקרוב, רצוי כי לא יתמהמהו ויבצעו הזמנה במהרה. לדבריו: "ככל שקצב וצבר ההזמנות הנוכחי ישמר, אנו צופים קושי ברמת ההיצע. האופציות מצטמצמות עד לכדי סולד אאוט, כך שמי שמעוניין ליהנות מחוויית הקרנבל הקרוב, יצטרך להזדרז. בהחלט מדובר במספרים שאין להם אח ורע בענף".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ברזיל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: