סינגפור איירליינס מרחיבה את נציגותה בישראל
החברה ממנה את טל ששון כמנהלת תיקי לקוחות כחלק מהצוות המקומי
צילום: 123rf
לאור הביקוש הגובר ותל אביב כיעד חשוב לחברה, סינגפור איירליינס מרחיבה את נציגותה בישראל וממנה את טל ששון למנהלת תיקי לקוחות בחברה (Key Account Manager).
סינגפור איירליינס מיוצגת בישראל על ידי אופן סקיי בניהולו של אפרים פורטיס.
טל בת 28 עם נסיון של כ-7 שנים בענף התעופה. היא התחילה כדיילת קרקע בחברת שירותי הקרקע QAS, לאחר ארבע שנים עברה טל לחברת התעופה וירג'ין אטלנטיק ושימשה כמנהלת תורנית בתחנה עד ספטמבר האחרון.
בתקופת הקורונה נשלחה טל לפתוח מחדש את תחנת וירג'ין אטלנטיק באורלנדו ולהדריך ולהכשיר צוות חדש.
כעת טל מצטרפת כמנהלת תיקי לקוחות של סינגפור איירליינס בישראל, כאמור, לאור הביקוש הגובר ליעדים במזרח, סינגפור בפרט ולחברת התעופה היוקרתית.
טל ששון. צילום: עצמי
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}