אא

ענף בנסיקה: רווח של כ-6.320 מיליון דולר לקשרי תעופה ברבעון האחרון

לעומת רווח של כ-980 אלף דולר ברבעון השלישי של 2021, בתשעת החודשים הראשונים של 2022 החברה הרוויחה 5.873 מיליון דולר

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת התיירות קשרי תעופה, סיימה את אחד הרבעונים היותר טובים שלה בשנים האחרונות, כאשר רשמה ברבעון השלישי של השנה רווח של כ-6.320 מיליון דולר לעומת רווח של כ-980 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות הסתכמו לסך של כ-104 מיליון דולר ואילו הרווח הגולמי הסתכם לסך של 15.9 מיליון דולר.

הרווח התפעולי הסתכם לסך של 9.6 מיליון דולר. הוצאות המימון הסתכמו לסך של 1.3 מיליון דולר.

במגזר טיסות ושירותי קרקע רשמה החברה רווח מגזרי של 5.9 מיליון דולר עם הכנסות בסך של 86.3 מיליון דולר, מגזר השייט באמצעות חברת סנורמה רשם רווח מגזרי של 1.27 מיליון דולר עם הכנסות בסך של 14.4 מיליון דולר, במגזר הטיולים המאורגנים, באמצעות פגסוס, רשמה החברה רווח מגזרי של 1.09 מיליון דולר עם הכנסה בסך של 1.09 מיליון דולר.

בתשעת החודשים הראשונים של 2022 רשמה קשרי תעופה רווח  נקי של 5.87 מיליון דולר.

ההכנסות הסתכמו לסך של כ-175 מיליון דולר, הרווח הגולמי הסתכם ב-24.9 מיליון דולר והרווח תפעולי הסתכם בסך של 10.9 מיליון דולר. הוצאות המימון צמחו לסך של 3.37 מיליון דולר.

ההכנסות בגין ארגון טיסות ושירותי קרקע הסתכמו לסך של כ-139 מיליון דולר עם רווח מגזרי בסך של 4.56 מיליון דולר, מגזר השייט רשם הכנסה בסך של 19.2 מיליון דולר עם רווח מגזרי בסך של 1.77 מיליון דולר, ומגזר הטיולים מאורגנים רשם הכנסה בסך של 30.68 מיליון דולר עם רווח מגזרי בסך של 1.269 מיליון דולר.

יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה: "אנו פועלים כיום במגוון תחומי תיירות רחב עם נגיעה בתיירות היוצאת, תיירות הנכנסת, טיולים מאורגנים ענף השייט והשכרות הרכב וכן הכנסים. בנוסף, ביצענו התייעלות ושילוב חדשנות וטכנולוגיה במטרה להפוך תהליכים מוטי כוח אדם לאוטומטיים, נגישים ונוחים יותר לקהל הלקוחות שלנו תוך מתן מעטפת שירותית איכותית. במסגרת השינוי האסטרטגי אנו גם משלבים ומעבירים חלק ממרכז הכובד של הפעילות מישראל לחו"ל, בין היתר באמצעות משרדים שנמצאים בבעלות שלנו ושל שותפים מקומיים במדינות באגן הים התיכון במטרה לייצר תזרימי מזומנים נוספים ופניה לקהל יעד בינלאומי.״

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קשרי תעופהיורם מוטעי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: