אא

יונייטד איירליינס משקיעה ביצרנית הסוללות Natron Energy

הסוללות של חברת Natron Energy נחשבות לבעלות הביצועים הגבוהים לעומת סוללות הליתיום במהירות הטעינה והבטיחת. ויונייטד הופכת לחברת התעופה הגדולה הראשונה שמשקיעה ביצרנית סוללות

יונייטד איירליינס. צילום: עידו וכטל יונייטד איירליינס. צילום: עידו וכטל

חברת יונייטד איירליינס, הודיעה על השקעת הון אסטרטגית בחברת נטרון אנרג'י Natron Energy. ביונייטד מעריכים שלחברה פוטנציאל לעזור ליונייטד בטעינות החשמל לציוד הקרקעי שלה בשדה התעופה דוגמאת Push Back Tractors.

 יונייטד ביצעה כבר השקעות רבות בחברות המפתחות טכנולוגיה להפחתת פליטות מטוסים, אבל בחברה מדגישים כי  ״Natron Energy היא החברה הראשונה שיש לה פוטנציאל להפחית את גזי החממה מפעילות הקרקע של החברה.״

"United Airlines Ventures נוצרה כדי לזהות חברות המובילות את הדור הבא של טכנולוגיה חדשנית ומפחיתה פליטות", אמר מייקל לסקינן, נשיא United Airline Ventures. "התמקדנו בעיקר בטכנולוגיה שנועדה לסייע בהפחתת פליטת הפחמן מהמטוסים שלנו. סוללות הנתרן-יון החדישות של Natron Energy הציגו הזדמנות אידיאלית גם להרחיב את תיק ההשקעות שלנו בתחום הקיימות לפעילות הקרקע שלנו, וגם לעזור לעשות פעילות שדה התעופה שלנו עמידה יותר. יונייטד מצפה להזדמנויות עתידיות לעבוד עם שותפים בנמל התעופה שלנו על יוזמות טכנולוגיות בר קיימא."

ביונייטד מציינים כי לחברה יש יותר מ-12,000 חלקים של ציוד קרקע ממונע בכל פעילותה, מתוכם כשליש חשמליים כיום.

הסוללות של Natron עשויות להיפרס לתמיכה במספר שימושים, כולל:

טעינת ציוד קרקע חשמלי
טעינת מטוסים חשמליים עתידיים צפויים 
מתן אפשרות לשדות התעופה לנהל את הביקוש לחשמל
שיפור ניכר בחוסן הקשור למזג אוויר סוער
"סוללות הנתרן-יון של Natron יסייעו לתעשיית התעופה להשיג את יעדי הפחמן והחשמל שלה", אמר קולין ווסלס, מנכ"ל Natron Energy. "הסוללות שלנו מספקות את ההספק הגבוה למרחקים קצרים שציוד שירות הקרקע צריך, ובניגוד לליתיום-יון, הסוללות של Natron אינן דליקות לחלוטין וניתן לפרוס אותן בבטחה לפעולות שירות קרקע".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: