אא

אל על לא תחדש טיסותיה להונג קונג כמתוכנן

לאחר שתכננה לשוב ולהפעיל טיסות בחודש פברואר 2023, אל על מקפיאה בשלב זה את החידוש המתוכנן. החברה: ״מתאימים את לוח הטיסות למפת הביקושים, אשר השתנתה במהלך משבר הקורונה ולאחריו״

הונג קונג. צילום: 123rf הונג קונג. צילום: 123rf

אל על לא תחדש לעת עתה את טיסותיה הישירות להונג קונג.

כזכור, בשל החלטת הרשויות בהונג קונג לסגור שעריה עקב מצב התחלואה בקורונה, אל על חדלה להפעיל טיסות להונג קונג בחודש מרץ 2020. בחודשים האחרונים הרשויות בהונג קונג החליטו להקל את המגבלות ולאפשר כניסה לתיירים ובעקבות כך החליטו בתחילה בחברת אל על לחזור לטוס ליעד המבוקש בין היתר על ידי אנשי עסקים רבים, החל מה-4.2.2023. כאמור, כעת החליטו בחברה להקפיא את החזרה המתכוננת להונג קונג בתחילת השנה הבאה.

מחברת אל על נמסר כי: ״אל על מתאימה את לוח הטיסות למפת הביקושים, אשר השתנתה במהלך משבר הקורונה ולאחריו. בהתאם לזאת, קיבלנו החלטה שלא לחדש בשלב זה את הטיסות להונג קונג. יש להדגיש כי בכל הקשור ליעדים במזרח ובהתאם לביקושים, אל על מפעילה עד 11 טיסות  לתאילנד-  כ-9 טיסות שבועיות לבנגקוק, ו-2 טיסות שבועיות לפוקט. בנוסף, החל מ-1 למרץ 2023 יושק הקו ליפן (2 טיסות שבועיות לטוקיו, בימי רביעי ומוצ"ש). בשלב זה מדובר בקו עונתי בין החודשים: מרץ – יוני, ספטמבר - נובמבר). נדגיש כי אל על מציעה פתרונות למגוון יעדים במזרח הרחוק ולאוסטרליה באמצעות שיתופי פעולה עם חברות תעופה שונות״.

כיום, חברת התעופה קתאי פסיפיק, מפעילה כיום 3 טיסות שבועיות בקו ת״א הונג קונג, הינה החברה היחידה המפעילה טיסות ישירות מישראל ליעד זה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלהונג קונג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: