אא

מדיניות שדרוגים רחבה ושיטת צבירה פשוטה: תוכנית הנוסע המתמיד של אל על מתעדכנת

אל על משיקה תוכנית נוסע מתמיד חדשה: תוקף נקודות בלתי מוגבל ללקוחות פעילים; מעבר מהיר יותר למעמד גבוה. הנקודות יותאמו למיילים הנהוגים בחב' תעופה בעולם. רונן גלפרין, מנכ״ל הנוסע המתמיד: "בשורה אחת עם תוכניות הנאמנות הטובות בעולם״

צילום: יח״צ, אל על צילום: יח״צ, אל על

מועדון הנוסע המתמיד של אל על משיק שינוים בתוכנית הנאמנות שתשדרג ותפשט את מודל צבירת הנקודות והמימוש וכן את שיטת הזכאות למעמדות.

הנקודות יותאמו לשיטת המיילים הנהוגה בעולם, כך שלקוחות יוכלו להשוות בקלות בין התוכנית של אל על לבין מועדוני חברות תעופה בינלאומיות מובילות בעולם. לראשונה, תוקף נקודות של לקוחות יהיו ללא הגבלה כל עוד ייצברו נקודות מטיסות ו/או מרכישות בכרטיס אשראי בהיקף של 5,000 ש״ח בחודש. מדובר בבשורה של ממש, שכן כיום חברת הנוסע המתמיד מציינת את שווי הנקודות בדוחות הכספיים, משמע חברת הנוסע המתמיד מגדילה את ההתחייבות בתמורה להטבה. בהתאם לחוק להסדרת הטבות בתחום מעודוני הלקוחות שיזם איתן כבל בשנת 2017,  התוכנית המעודכנת תכנס לתוקף בספטמבר 2023 והודעה על כך תישלח לחברי המועדון.

רונן גלפרין, מנכ״ל הנוסע המתמיד. צילום: אוהד רומנורונן גלפרין, מנכ״ל הנוסע המתמיד. צילום: אוהד רומנו

"תוכנית הנאמנות החדשה שאנו משיקים מציבה אותה בשורה אחת עם תוכניות הנאמנות הטובות בעולם. התוכנית מיטיבה עם הלקוחות הפעילים והנאמנים שלנו ונותנת להם הרבה יותר כמו תוקף נקודות ללא הגבלה ללקוחות צוברים, מדיניות שדרוגים רחבה יותר, מימוש קל יותר של נקודות והתקדמות מהירה יותר למעמד הבא. אל על והמועדון הוכיחו שעוצמת המותג גבוהה והביקושים למועדון הולכים וגדלים, כאשר הבעת אמון עסקית לצד נאמנות הלקוחות, באה לידי ביטוי גם מצד כניסת הפניקס כשותפה במועדון", אמר רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד

ההטבה המשמעותית ביותר: לקוחות פעילים ייהנו מנקודות ללא הגבלת תוקף

עד היום, תוקף הנקודות בתוכנית הנוסע המתמיד של אל על היה לשלוש שנים. במסגרת התוכנית החדשה כל נקודה שנצברת, תהיה תקפה ל-18 חודשים כאשר תוקפן יוארך אוטומטית ב-18 חודשים נוספים כל פעם  שחבר מועדון יצבור לפחות נקודה אחת מטיסה או יבצע עסקות בשווי של לפחות 5,000 שקלים בחודש בכרטיס פליי קארד  במהלך תקופה זו.

שיטת צבירה כמו בחברות תעופה בינלאומיות

שיטת צבירה כמו בחברות תעופה בינלאומיות צבירת הנקודות הותאמה לשיטת המיילים (Miles), בדומה למועדוני חברות תעופה בינלאומיות מובילות בעולם, במטרה ליצור בסיס נוח להשוואה. הנקודות יוכפלו פי 50 כך שכל נקודה בתוכנית הנוכחית שווה ל-50 נקודות בתוכנית החדשה, ומפתח הצבירה החדש שופר גם הוא כך שחברי המועדון צוברים יותר. יחס הצבירה המואץ לחברי היוקרה עודכן במפתח החדש, כך שלקוחות אלו יוכלו לחשב ביתר קלות לכמה נקודות הם זכאים.

המצב החדש - אחרי שיפור הצבירה

מעמד

כמות נק' ל-$ הוצאה

מתמיד TL

6

כסף SL

8

זהב GL

9

פלטינה PL

11

טופ פלטינה TP

12

 

בנוסף, מפתח הצבירה למחזיקי פליי קארד ו-פליי קארד פרימיום שונה גם הוא: 

  • מחזיקי פליי קארד צוברים על כל 5 שקלים = 1 נקודה

  • מחזיקי פליי קארד צוברים בגין תשלומי חשכ"ל– על כל 10 שקלים = 1 נקודה 

  • מחזיקי פליי קארד פרימיום צוברים על  כל 4 שקלים = 1 נקודה 

  • מחזיקי פליי קארד פרימיום  צוברים בגין רכישות במט"ח על כל 3 שקלים = 1 נקודה 

  • מחזיקי פליי קארד פרימיום  צוברים בגין תשלומי חשכ"ל על כל 8 שקלים = 1 נקודה 

 

שיטה חדשה לזכאות למעמדות  - יהלומים; מתקדמים מהר יותר במעמדות 

במסגרת התוכנית החדשה, המועדון משיק מטבע חדש ונפרד לחישוב זכאות למעמד  - יהלומים. כלומר, הנקודות יופנו למימוש בלבד והיהלומים להתקדמות במעמד. היהלומים ייצברו במקביל לצבירת הנקודות, הצבירה תוענק בגין רכישות של כרטיסי טיסה (לא כולל מסים, היטלים, אגרות ותוספות החלות על הכרטיס) וכן ברכישות של כבודה נוספת והושבה במושב SPACE לפי המפתח הבא:

1 דולר = 1 יהלום 

1 דולר = 1.2 יהלומים למחזיקי פליי קארד פרימיום 

מחזיקי פליי קארד פרימיום נהנים גם מהאפשרות לצבור יהלומים במסגרת הרכישות בכרטיס האשראי, לפי מפתח של 80 שקלים = 1 יהלום (עד 12,000 יהלומים ב-12 חודשים).

 

במקביל, המועדון שיפר את ספי המעבר בין המעמדות, כך שחברי המועדון יוכלו להגיע למעמד גבוה יותר מהר יותר. כך למשל, בתוכנית הנוכחית כדי להגיע למעמד גולד (זהב) יש לשמור על קצב צבירה שנתי של 1,000 נקודות (שווה ערך לרכישה של 7,000 דולר) ואילו בתוכנית החדשה נדרשים לצבור 6,000 יהלומים (שווה ערך לרכישה של 6,000 דולר).

המעבר ממעמד למעמד בתוכנית החדשה:

מעמד

יהלומים

כסף SL

3,000

זהב GL

6,000

פלטינה PL

12,000

טופ פלטינה TP

28,000

צוברים נקודות ויהלומים גם ברכישת מושבים וכבודה 

לראשונה, לקוחות המועדון יוכלו לצבור נקודות ויהלומים על רכישת המוצרים הנלווים לטיסה  - הושבה במושב SPACE וכבודה נוספת. 

כרטיסי בונוס – ללא תוספת מזומן 

המועדון ביטל את תוספת המזומן שנדרשה ברכישת כרטיסי בונוס, כך שהכרטיסים יהיו מורכבים מנקודות בלבד ובתוספת מסים. לדוגמא: אם כיום נדרשים X נקודות + 250 דולר + 100 דולר מסים, בתוכנית החדשה יידרשו X נקודות + 100 דולר מסים. 

עם השקת התוכנית החדשה יוצג מחירון גמיש שיתעדכן מדי שלושה חודשים ולרשות חברי המועדון יעמוד מחשבון דיגיטלי שיציג עבורם בנוחות את מחירי המימוש. 

מדיניות שדרוגים טובה יותר ופתוחה לכולם

כיום תוכנית השדרוגים לחברי מועדון היא מצומצמת, מתופעלת באופן ידני על-ידי החברה או הסוכנים, ממחלקות רישום מסוימות בלבד, ובתמחור אחיד. בתוכנית החדשה תהיה אפשרות לכלל חברי המועדון להירשם לשדרוג מכל מחלקה לפרימיום או לעסקים, בתהליך דיגיטלי ועצמאי, בהתאם לזמינות מחלקות רישום ייעודיות. כל חברי המועדון יוכלו להירשם לשדרוג מיד לאחר רכישת כרטיס הטיסה ועד שש שעות לפני ההמראה וככל והשדרוג יאושר לשלם בנקודות או בשילוב נקודות וכסף (לא כולל מסים). 

ככל שמעמד הלקוח ומחלקת הרישום המקורית בה רכש את הכרטיס יהיו גבוהים יותר, כך סיכוייו לקבל אישור לשדרוג עולים.

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלפלייקארד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: