אא

חורף חם בנתב"ג: מספר הנוסעים חצה את התחזית החודשית

טסים כאילו אין מחר: בעונת החורף, שהחלה בתחילת נובמבר, עברו בבן גוריון מעל 1.7 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות ואחוז תפוסת המושבים חצה את ה-80%. מה הצפי לסוף דצמבר?

מגדל פיקוח. צילום: מוני שפיר מגדל פיקוח. צילום: מוני שפיר

מספרי הנוסעים בנתב"ג עולה על התחזית החודשית.

מרשות שדות התעופה נמסר כי נתוני הנוסעים מצביעים על גידול בביקושים לטיסות, גידול בתפוסת המושבים בטיסות כשהנתונים מקדימים את התחזית העולמיות בהתאוששות התעופה לאחר שנתיים של משבר עולמי עקב מגפת הקורונה. 

במעבר לעונת החורף, שהחלה בראשית נובמבר, עברו בנמל התעופה בן גוריון מעל 1.7 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות. אחוז תפוסת המושבים גבוה ועומד על למעלה מ-80 אחוז תפוסה. עליית טיסות הבינלאומיות גבוהה ב-85 אחוז מתנועת הנוסעים בנובמבר שנה שעברה (2021).            

חודש דצמבר (2022) צפוי להיות חודש חורפי וחם ביחס לחדשי עונת החורף עם ביקושים וצפי של מעל 1.8 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות. רבים מהישראלים צפויים לחגוג את חג החנוכה בחו"ל, כמו גם נוסעים שינצלו את המבצעים של חברות התעופה ליוצאים לשווקי כריסמס בחו"ל. היעדים הצפויים להוביל השנה: טורקיה, ארה"ב, דובאי, איטליה ואנגליה.

למרות מספר הנוסעים הגבוה, ברשות שדות התעופה שבים וממליצים לציבור לעשות צ'ק אין מהבית ולהגיע לשדה התעופה לא יותר מ-3 שעות לפני הטיסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נמל התעופה בן גוריוןנתב"ג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: