אא

רשות שדות התעופה פרסמה מכרז למשרד פרסום

עם התאוששות עולם התעופה מהמשבר העולמי וחזרת הטיסות, רשות שדות התעופה מפרסמת מכרז למשרד פרסום ושיווק. מהם תנאי הסף?

צילום: שאטרסטוק צילום: שאטרסטוק

רשות שדות התעופה מפרסמת מכרז למשרד פרסום שיספק גם שירותי תקשורת, תקשורת משברית, פרסום ויחסי ציבור במדיה החברתית, שיווק בארץ ובעולם ושירותי הפקה עבור רשות שדות התעופה.

המכרז החדש לפרסום ושיווק, בארץ ובעולם, הוא למתן שירותי הפקה, שירותי תקשורת ותקשורת משברית גם לנמלי התעופה הבינלאומיים: בן גוריון ורמון, שדות התעופה הפנים-ארצי ומעברי הגבול היבשתיים המנוהלים על ידי רשות שדות התעופה.

תקופת ההתקשרות במכרז הינה ל-3 שנים וכוללת אופצייה לשלוש שנים נוספות מרגע חתימת החוזה.

תנאי הסף במכרז המיועד למשרדי פרסום עם מחזור שנתי של מדיה של 30 מליון שקל לפחות במהלך 4 השנים האחרונות, המעסיקים  מעל 40 עובדים ומחלקות הכרחיות קריאייטיב, ניהול לקוח, הפקה וסטודיו.

תנאי סף נוספים הם למשרדי פרסום שניהלו עבור לפחות לקוח אחד, תקציב פרסום הכולל קריאייטיב ורכש מדיה בלפחות 3 סוגים שונים של אמצעי מדיה בהיקף כספי שנתי של לפחות 7,500,000 שקל, וזאת במחירים שוטפים שנתיים בכל אחת מהשנים 2020, 2021, 2022. כמו כן, משרדים שניהלו באותן שנים עבור לפחות 2 לקוחות נוספים (מלבד הלקוח האמור) תקציב פרסום, קריאייטיב ורכש מדיה בלפחות 3 סוגים שונים של אמצעי מדיה בהיקף כספי שנתי של לפחות 4,000,000 שקל עבור כל לקוח, וזאת במחירים שוטפים בלפחות שתיים מכל אחת מהשנים 2020, 2021, 2022.

על משרד הפרסום להיות בעל נסיון של לפחות 5 שנים, שנצברו במהלך 7 השנים המסתיימות במועד האחרון להגשת ההצעות במכרז, בניהול קמפיינים בתוך משרד פרסום. 

משרד הפרסום ילווה את התאוששות של התעופה הבינלאומית בישראל ואת התשתית העיקרית של התעופה -  נמל התעופה בן גוריון. בנתב"ג יעברו בשנה הבאה על פי התחזית מעל 24 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשות שדות התעופהנתב"גשדה התעופה רמון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: