אא

שדה״ת באתונה: קו הטיסות לת״א הפופולרי ביותר - 7 חברות תעופה טסות בקו

נמל התעופה בפריחה מחודשת בעונת החורף: טיסות ל-112 יעדים, כולל 15 יעדים חדשים ו-13 קווים חדשים. תנועת הנוסעים בנובמבר כבר מתקרבת ל-2019 למרות היעדר תיירות מרוסיה, אוקראינה וסין

נמל התעופה הבינלאומי של אתונה. צילום: shutterstock נמל התעופה הבינלאומי של אתונה. צילום: shutterstock

בהמשך לעונת קיץ מוצלחת מאוד, ההתחדשות וההתפתחות של רשת הקווים והיעדים בנמל התעופה הבינלאומי של אתונה נמשכת גם בעונת החורף הנוכחית.

בקיץ האחרון אתונה זכתה לפעילות של 6 חברות תעופה חדשות ולמעלה מ-39 קווים חדשים. במקביל, תנועת הנוסעים התאוששה ל-94% וקיבולת של 97% בהשוואה ל-2019.

החודש הראשון של עונת החורף, חודש נובמבר, כבר ציין תנועת נוסעים של 97% בהשוואה לנובמבר 2019, וזאת למרות היעדר נוסעים משווקים מסורתיים עיקריים, כמו רוסיה, אוקראינה וסין.

בעונת החורף הנוכחית מנמל התעופה של אתונה מופעלות טיסות ל-15 יעדים חדשים ו-13 קווים חדשים, ובסך הכול טיסות ל-112 יעדים.

אג'יאן איירליינס, חברת הבית היוונית, היא המפעילה את מרבית הטיסות החדשות, וטסה החורף ל-11 יעדים חדשים: איזמיר, פירנצה, ג'דה, קראקוב, נאפולי, פאפוס, מרקש, ריאד, שטרסבורג, פודגוריצה וזאגרב. אג'יאן מפעילה החורף טיסות ל-75 יעדים.

ראוי לציין גם את וויזאייר, שתציע 4 קווים חדשים ל: קטוביץ', בוקרשט, טירנה ותל אביב, ואת 'סקיי אקספרס', החברה היוונית הצעירה, המרחיבה את הרשת הבינלאומית שלה, ומוסיפה טיסות למינכן, מילאנו וסופיה.

הקו הפופולרי ביותר בנמל התעופה של אתונה הוא הקו לתל אביב, ובנוסף לוויזאייר מצטרפות אליו החורף עוד שתי חברות: בלו בירד וטוס איירווייס, ופועלות בו גם: אל על, ארקיע, ישראייר ואג'יאן איירליינס – בסך הכול 7 חברות תעופה.

היעד המוביל במספר הטיסות השבועיות בנמל אתונה הוא לרנקה בקפריסין – 87 טיסות שבועיות, ואחריו תל אביב – 49 טיסות שבועיות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אתונהאג'יאן איירלייינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: