אא

עוד חוזר הניגון? סימנים של אופטימיות עבור תעשיית התיירות בסין

על רקע התגברות המחאות ברחבי המדינה, הרשויות בסין צפויות לרכך את מגבלות הקורונה, קל וחומר עבור תיירים זרים. האם זוהי תחילתה של חזרה מלאה לשגרה?

שנגחאי. צילום 123rf שנגחאי. צילום 123rf

על אף העובדה שמרבית מדינות העולם כבר הסירו כמעט את כל מגבלות הקורונה, בניסיון לאושש את תעשיית התיירות שספגה מאז מרץ 2020 מכה קשה, בכל הקשור לסין נדמה כי השפעות הנגיף על הענף עוד כאן כדי להישאר.

על רקע המחאות הספונטניות ברחבי המדינה כנגד המשטר הקומוניסטי שהטיל סגרים נוקשים במספר ערים ומוקדי התפרצות מחודשים של הנגיף, הפכה גם התיירות הנכנסת בסין למעורערת במיוחד. כך למשל בערים כמו שנגחאי וצ'נגדו שחוו מספר לא מבוטל של סגרים אשר השפיעו באופן ניכר על הביקושים.

עוד חדשות בנושא תיירות בפספורטניוז:

Winter is here: מוסף תיירות החורף של פספורט

דרינק על גג העולם

ניו יורק וסינגפור הערים היקרות בעולם: באיזה מקום דורגה ת״א?​

עם זאת, הרשויות בסין מאותתות בימים האחרונים בדבר אפשרות של הקלה מסוימת במדיניות הנוקשה למאבק בנגיף הקורונה, כאשר על פי הדיווחים ההנחיות החדשות צפויות לכלול הפחתה של הבדיקות ההמוניות ובדיקות ה-PCR. לכך מתווספת הקלה נוספת על הגבלות כניסת תיירים למדינה, שהובילה תוך זמן קצר להכפלה של הזמנות כרטיסי הטיסה ליעדים שונים במדינה.

טרם ברור מה תהיה ההשפעה של מהלכי ''הריכוך'' המתוארים, אולם בהחלט יהיה מעניין לעקוב מה צופן העתיד הקרוב עבור תעשיית התיירות בסין שמייחלת לחזרה לשגרה.

כזכור, רק השבוע הודיעה חברת התעופה הסינית ''האינאן איירליינס'' (Hainan Airlines) על השקת קו תל-אביב-שנגחאי, זאת זמן קצר לאחר ששבה לפעילות בישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סיןהאינאן איירליינסהאינאן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: