אא

דובאי מארחת את מופע הקונצרט הראשון במזרח התיכון של המלחין עטור פרסי האוסקר הנס צימר

הנס צימר: "אני נרגש להביא את המופע שלי בלייב לדובאי בפעם הראשונה"

Hans-Zimmer-Live_2023_credit_Frank-Embacher Hans-Zimmer-Live_2023_credit_Frank-Embacher

דובאי מארחת את הקונצרט הייחודי של המלחין הגרמני עטור פרסי האוסקר, הנס צימר, שאחראי לכמה מפסקולי הקול המושמעים ביותר בתולדות הקולנוע, במסגרת סיבוב ההופעות החדש שלו באירופה, Hans Zimmer Live  בינואר 2023.

במסגרת המופע החי ינוגנו כמה מהיצירות המפורסמות ביותר שלו, כולל להיטים ממלך האריות, גלדיאטור, שודדי הקאריביים ו-Dune - המדע הבדיוני המועמד לפרס האוסקר לשנת 2021 שצולם באבו דאבי. ועכשיו, לראשונה, מעריצים במזרח התיכון יוכלו לחוות את האקסטרווגנזה המוזיקלית הזו.

הקונצרט החד-פעמי יתקיים בארנה "קוקה קולה", מקום הבידור החי היוקרתי של דובאי ביום שישי ה-27 בינואר 2023 ויכלול שעתיים וחצי של עיבודים חדשים ומחודשים מקטלוג הכוכבים של המלחין זוכה האוסקר, כולם משוחזרים באופן מרהיב על הבמה על ידי צימר בעצמו, יחד עם תזמורת גדולה ובליווי הלהקה והרקדנים המופלאים שלו.

Hans-Zimmer-Live_2023_credit_Frank-Embacher Hans-Zimmer-Live_2023_credit_Frank-Embacher

המופע של הנס זימר מובא לדובאי על ידי מחלקת הכלכלה והתיירות שלה (DET) כחלק מסדרת המופעים של פסטיבל הקניות של דובאי, שיתקיים ברחבי העיר מדצמבר 2022 ועד ה-29 בינואר 2023.

הנס צימר הגיב: "אני נרגש להביא את המופע שלי בלייב לדובאי בפעם הראשונה. כאחת הערים המרגשות והדינמיות בעולם, שבה מתגוררים למעלה מ-200 לאומים, זוהי הזדמנות מצוינת לדבר עם קהל עולמי רב-תרבותי בשפה האוניברסלית של המוזיקה. זוהי מחמאה בשבילי להביא את המופע לעיר כל כך יוצאת דופן, ולפנק את אנשיה בערב בלתי נשכח של מוזיקה ובידור."

עיסאם קזים, מנכ"ל, תאגיד דובאי לשיווק תיירות ומסחר, הגיב: "הנס צימר הוא אחד מגדולי המוזיקה של כל הזמנים וכבוד הוא שדובאי תהיה המקום הראשון במזרח התיכון שמארח את המופע החי הנודע שלו. אירוח הקונצרט הזה מחזק עוד יותר את מעמדה של דובאי כמרכז אירועים עולמי להופעה של אמנים בינלאומיים עטורי פרסים, ואנו נמשיך לעבוד כדי לשפר עוד יותר את היצע האירועים שלנו בהתאם לחזונו של השייח' מוחמד בן ראשיד אל מקטום, סגן נשיא איחוד האמירויות וראש הממשלה והשליט של דובאי, כדי להפוך את דובאי למקום הטוב ביותר בעולם לחיות בו ולעבוד. אנחנו מאוד מצפים לקבל את פני הנס צימר והתזמורת שלו לדובאי בינואר הבא, למה שיהיה קונצרט מדהים".

לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים: www.coca-cola-arena.com/

Hans-Zimmer-Live_2023_credit_Frank-Embacher Hans-Zimmer-Live_2023_credit_Frank-Embacher

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: