אא

הפנים לאסיה: חברת Ita Airways החלה לטוס ישיר מרומא לניו דלהי

זו הפעם הראשונה שאיטה איירוויז פועלת בשוק ההודי והיא החברה היא חברת התעופה היחידה המפעילה טיסה ישירה של רומא פיומיצ'ינו - ניו דלהי. הקו החדש יפעל 3 פעמים בשבוע

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

איטה איירוויז החלה לטוס ישיר מרומא לניו דלהי.

הטיסה הראשונה מניו דלהי לרומא פיומיצ'ינו יצאה היום (ראשון) בשעה 03:50 בבוקר שעון מקומי.

 החיבור החדש מסמן צעד קדימה בהרחבת הרשת של החברה לכיוון השוק האסייתי, תוך התמדה לנתינת מענה לנוסעים בטיסות המשך.

בטקס גזירת הסרט בנמל התעופה הבינלאומי אינדירה גנדי בניו דלהי השתתפו פיירפרנצ'סקו קארינו, סגן נשיא מכירות בינלאומיות של איטה איירוויז ופאביו ביגוטי, מנהל איטה איירוויז בהודו.

נחתה לראשונה בניו דלהי. צילום:איטה איירווייסנחתה לראשונה בניו דלהי. צילום:איטה איירווייס

״אנו שמחים לחנוך היום את טיסת רומא פיומיצ'ינו - ניו דלהי של איטה איירוויז, הטיסות הישירות היחידות בין שתי הבירות הללו" - אמרה אמיליאנה לימוזאני - מנהלת המסחר הראשית של איטה איירוויז ומנכ"ל מועדון VOLARE.

״עם פתיחתו של קו חדש זה איטה איירוויז תורמת לשילוב התרבותי ולפיתוח הקשר הכלכלי בין שתי המדינות, אשר פיתחו שיתוף פעולה מדיני ומסחרי איתן בשנים האחרונות, עם נוכחות של יותר מ-600 חברות איטלקיות בהודו ומחלף דו-צדדי שהגיע ב-2021 לשווי שיא של יותר מ-10 מיליארד יורו. עשינו אפוא צעד חשוב קדימה בפרויקט של הרחבת הרשת הבין-יבשתית שלנו לעבר יעד מרתק ושוק מלא בהזדמנויות. בנוסף, הודות לטיסה היוצאת מניו דלהי לרומא, הלקוחות ההודים שלנו יוכלו לבקר לא רק באיטליה אלא בכל אירופה הודות לטיסות הקונקשיין המוצעות ממרכז רומא פיומיצ'ינו " כך סיכמה מנהלת המסחר הראשי של איטה.

זו הפעם הראשונה שאיטה איירוויז פועלת בשוק ההודי והיא החברה היא חברת התעופה היחידה המפעילה טיסה ישירה של רומא פיומיצ'ינו - ניו דלהי.

הקו החדש יופעל עם איירבוס A330, שלוש פעמים בשבוע, שייצא מניו דלהי, בכל יום שלישי, חמישי וראשון בשעה 03:50 בבוקר ונוחת ברומא פיומיצ'ינו בשעה 08:10. טיסות חזור מרומא פיומיצ'ינו ייצאו בכל שני, רביעי ושבת בשעה 14:10 ויגיעו לנמל התעופה הבינלאומי אינדירה גנדי בניו דלהי בשעה 02:00 לפנות בוקר, שעון מקומי.

 

     

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Ita Airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: