תל אביב 21°c
ניו יורק 10°c
לונדון 4°c
פריז 1°c
ברלין 1°c
אתונה 20°c
לרנקה 21°c
אא

הראש היהודי: כך מציע סטארט-אפ ירושלמי להזמין חופשה

הסטארט-אפ - Joyned, פיתח פתרון המאפשר תקשורת חברתית באתרי נסיעות ותיירות. כלומר, במהלך הגלישה באתר/אפליקציה, המשתמש שולח לחבריו/בני משפחתו הזמנה לצ'ט חי בו כולם נחשפים ומחליטים בו זמנית יחד איזה מלון/טיסה להזמין

מייסדי Joyned. צילום: יח"צ מייסדי Joyned. צילום: יח"צ

הסטארט-אפ Joyned מירושלים, שפיתחה את Joyned Booking להזמנת בתי מלון באתרי נסיעות, הכריזה על שיתוף פעולה מסחרי עם החברה האירופאית להשכרת בתי נופש - Vacation Homes OYO.

במסגרת ההסכם, יוטמע פתרון Joyned Booking באתר ההזמנות הבינלאומי שלVacation Homes OYO ויאפשר להזמין חדרים בבתי מלון קטנים ובדירות בערים רבות ברחבי אירופה.

השותפות בין Joyned ל-OYO Vacation Homes כבר החלה לפעול בגרמניה, הולנד ודנמרק ומתוכננת להתרחב למדינות נוספות באירופה בתחילת 2023.

הפתרון שפיתחה Joyned מאפשר תקשורת חברתית באתרי נסיעות ותיירות והופך את ההזמנה לחוויה משותפת. במהלך הגלישה באתר או באפליקציה, המשתמש שולח לחבריו או לבני משפחתו הזמנה לצ'ט חי שבמהלכו כולם חשופים לתוכן האתר, מקיימים דיון ומחליטים ביחד על הזמנת טיסות, מלון, טיול ג'יפים, שיט ופעילויות נוספות. מהחברה נמסר כי "התהליך מגדיל את שיעור ההמרה של גולשים ללקוחות ומאפשר להגדיל את ההכנסות הכוללות של האתר ב-10%".

הפתרון הוא בעצם אלטרנטיבה אחרת למשלוח לינקים שהדיון עליהם בין חברים/משפחה מתבצע טלפונית או בוואטסאפ. "באופן זה, הזמן הנדרש להחלטת הקנייה מתקצר וחוויית החופשה הופכת למשותפת כבר בשלב ההזמנה", נמסר.

עוד נמסר מהחברה כי "הפתרון המוצע מחולל שינוי דרמטי בביצועים העסקיים של אתרי הנסיעות, בשוק שהיקפו מוערך בכ-1 טריליון דולר בשנה. חברות נסיעות משקיעות מידי שנה למעלה מ-10 מיליארד דולר במודעות בגוגל ובפייסבוק, שמניעות בממוצע רק 2% מהנחשפים אליהן להגיע לאתרי חברות התיירות". זאת ועוד, "בעזרת השימוש ב-Joyned Booking, מזנק שיעור זה עבור משתמשי Joyned מ-2% ל-90%, ערך ההזמנה הממוצע של המשתמשים צומח ב-25% ויחס ההמרה (converstion rate) שלהם צומח פי ארבעה – שיפור ביצועים דרמטי בכל קנה מידה. הפתרון החדש מתאפיין ברמת ויראליות גבוהה (כ-40% בממוצע), ומגדיל את הסיכוי שרבים מהגולשים ירכשו שירותים בעתיד".

יונתן אברהם, מנכ"ל Joyned: "אנו נרגשים מכך שמותג תיירות בינלאומי מוביל נוסף כמו OYO Vacation Homes בחר בפתרון Joyned Booking אותו פיתחנו. היכולות שאנו מציעים לחוויית קנייה חברתית יוצרות שינוי גדול באתרי תיירות ובאתרים להזמנת בתי נופש ואנו מחויבים להביא את הפלטפורמה שלנו להרבה אתרים קמעונאיים נוספים".

ויווק חטאן, סגן נשיא לצמיחה ושיווק ב-Vacation Homes OYO: "וידאנו שהלקוחות שלנו יהנו מחוויית הזמנה קלה ומחופשות אמינות ונטולות דאגות וכך בנינו הצעת ערך יציבה. אנו משיגים זאת באמצעות יישום של טכנולוגיה חדשנית עבור בתי הנופש שלנו ברחבי העולם. אנו מאד מאמינים ששותפויות דוגמת זו שגיבשנו עם Joyned יכולות לסייע לנו להבין טוב יותר את הצרכים והציפיות של אורחינו ולהמשיך להציע את השירות הטוב ביותר לבעלי בתי הנופש שלנו".

Joyned נוסדה על ידי יונתן אברהם (מנכ"ל) ומיכאל לוינסון (סמנכ"ל מוצר) בשנת 2017. החברה מעסיקה 15 עובדים, רובם במשרדי החברה בירושלים. לפני כשנה הודיעה Joyned על גיוס של 4 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים וביניהם היזם והאנג'ל, יאיר גולדפינגר, שמכר את מיראביליס ל-AOL תמורת 407 מיליון דולר; ארתור סטארק (Arthur Stark), שכיהן לאורך 44 שנים כנשיא Bed, Bath & Beyond וכן, רפי אשכנזי, כיום דירקטור ניהולי ויו"ר בפועל של Hard Rock Digital, מבית היוצר של רשת בתי הקפה Hard Rock.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סטארט אפ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: