אא

דלתא אייר ליינס מגייסת אלפי דיילים חדשים – דרושים גם דוברי עברית

לאור התרחבות משמעותית בפעילות החברה והצפי לשנת שיא ב-2023, חברת התעופה האמריקנית זקוקה לתגבור משמעותי של צוות הדיילים/ות ומפרטת את הדרישות למועמדים חדשים

דלתא איירליינס. צילום: 123rf דלתא איירליינס. צילום: 123rf

אחרי שנה, בה צורפו 4,300 דיילים/ות חדשים לצוות החברה, דלתא אייר ליינס מתכוונת לגייס בין 4,000 ל-6,000 דיילים נוספים בשנת 2023, הצפויה להיות שנת שיא בפעילות החברה, והמעוניינים מתבקשים להגיש מועמדות בהקדם.

"לדיילים שלנו יש הזדמנות ייחודית להשפיע על 200 מיליון הלקוחות שאנו משרתים מדי שנה", אמרה ג'ניפר מרטין, מנהלת גיוס עובדים בחברה. "אנחנו מעוניינים להרחיב את הצוות של אנשי מקצוע מיומנים וממוקדי בטיחות, הנושאים את רוח דלתא בכל טיסה".

מועמדים המעוניינים יכולים כבר להגיש מועמדות. מועמדים, שהגישו מועמדות בעבר אך לא נבחרו, חייבים להמתין שלושה חודשים כדי להגיש מועמדות חוזרת.

מה נדרש כדי להיות דייל בדלתא אייר ליינס?

על המועמדים להיות בעלי תעודת בגרות או אישור GED, מבחן כניסה לאוניברסיטה – מקביל לתעודת בגרות, יכולת לעבוד בארה"ב, לדבר אנגלית שוטפת ולהיות בני 21 לפחות עד תאריך הגשת הבקשה. לפני תחילת ההכשרה שלהם, כל הדיילים החדשים חייבים להיות בעלי חיסון מלא לקורונה.

כמו כן, הדיילים חייבים להיות גמישים ומוכנים לטוס בכל מועדי הטיסות של החברה הן בנתיבים בינלאומיים והן בנתיבים מקומיים.

נוכח הרשת העולמית, המשתרעת על פני יותר מ-300 יעדים, דלתא מחפשת גם מועמדים, שמלבד אנגלית שולטים באחת מהשפות הבאות: דנית, הולנדית, צרפתית, איטלקית, יוונית, גרמנית, יפנית, קוריאנית, פורטוגזית, ספרדית, צ'כית, שבדית ועברית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: