אא

טכנופלס ונצ'רס צופה: המו"מ לחתימת מזכר הבנות עם ארקיע צפוי להסתיים תוך שבועות ספורים

אולם החברה מציינת בהודעה לבורסה כי: "חתימת מזכר ההבנות, ככל שיחתם, להשלמת העסקה, ככל שתושלם, צפוי תהליך של מספר חודשים". לפי מתווה העסקה המתגבשת, ארקיע תקבל כ-76% ממניות השלד הבורסאי ואילו ונצ'רס תקבל כ-24%. כל מתווה העסקה בכתבה

 צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

חברת טכנופלס ונצ'רס שמנהלת מו"מ להתמזגות חברת ארקיע עם השלד הבורסאי של החברה הנסחרת בבורסת ת"א, צופה כי המו"מ לחתימת מזכר הבנות בין הצדדים צפוי להסתיים תוך שבועות ספורים. 

עם זאת החברה מציינת כי :"יודגש כי בין חתימת מזכר ההבנות, ככל שייחתם, להשלמת העסקה, ככל שתושלם, צפוי תהליך של מספר חודשים".

לפי מתווה העסקה, טכנולפס ונצ'רס תקצה לבעלי מניותיה של ארקיע כ-76% מהן מניות החברה, וטכנופלס תישאר עם 24% מהמניות הנותרות.

במועד השלמת המיזוג או בסמוך לו יעמוד הונה העצמי של החברה על לפחות 27 מיליון שקל.

עוד ארקיע בפספורטניוז

עם ארקיע לבחריין: לראשונה נשיא ישראלי המריא הבוקר לביקור ממלכתי בבחריין

חדש בארקיע – הפלגות ליעדים חלומיים

כחלק מהעסקה באחריותה של ארקיע לדאוג שצדדים שלישיים ישקיעו בחברה בהקצאה פרטית של מניות החברה סך של 20 מיליון שקל, באותו מחיר למניה הנגזר מהשווי של החברה שיקבע כתוצאה מהעסקה.

היה ובתום 12 חודשים ממועד השלמת העסקה תנבע לחברה תמורה ממכירת החזקותיה בחברות הפרוטפוליו של החברה אשר תפחת מסך של 7 מיליון שקל  החברה תקצה לניצעים וכן למשקיעים בהשקעה במקביל מניות נוספות בשיעור שישקף את הפער שבין 7 מיליון שקל לבין התמורה המעודכנת בהתאם למנגנון פיצוי שיסוכם במסגרת ההסכם המחייב. כמו כן, במידה וארקיע תעמוד ביעדים כפי שיוגדרו ויוסכמו בין הצדדים, הרי שהחברה תקצה בעתיד לניצעים מניות נוספות כפי שיוסכם במו"מ בין הצדדים.

   

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: