אא

מנכ"ל משרד התיירות של מרוקו: "פועלים מול חברות התעופה הישראליות להרחבת קו הטיסות לערים נוספות במרוקו"

כך אמר מנכ"ל משרד התיירות של מרוקו, עדל אל פקיר, הבוקר (ג') באירוע פתיחת ועידת התאחדות סוכני הנסיעות במרקש והכריז גם על זינוק דרמטי במס' הישראלים הצפויים לבקר במרוקו עד סוף השנה

Shutterstock Shutterstock

"אנחנו מתרגשים לקבל ולארח אתכם בבית השני שלכם, מרוקו", אמר הבוקר (ג') עדל אל פקיר, מנכ"ל משרד התיירות המרוקאי באירוע פתיחת הוועידה השנתית של התאחדות סוכני הנסיעות במרקש, מרוקו. 

בין דברי הברכה שאמר, המנכ"ל סיפק גם כותרת מעניינת לפיה משרד התיירות של מרוקו פועל להרחיב את קו הטיסות הישירות של חברות התעופה הישראליות הישראליות לערים נוספות במרוקו, בנוסף למרקש וקזבלנקה. "פועלים עם חברות התעופה הישראליות להרחיב את קו הטיסות לערים נוספות במרוקו בהן אסווירה, טנג'יר ופז", אמר. 

עוד אמר אל פקיר, "בשנת 2020 מלך של מרוקו עשה בחירה נכונה וכך חודשו הקשרים בין שתי המדינות. כיום ישנן כ-15 טיסות שבועיות בין ישראל למרקש וקזבלנקה, וזו סיבה טובה להדגיש את החשיבות של שיתוף הפעולה והתיירות בין שתי המדינות".

ועידת התאחדות סוכני נסיעות במרקש. צילום: שלומי יוסףועידת התאחדות סוכני נסיעות במרקש. צילום: שלומי יוסף

עוד לדבריו, "כשהקורונה פגעה בעולם התיירות, התחושה הייתה שאולי זה עסק לא חשוב, אבל אזרחי העולם חשבו אחרת וכעת התיירים נמצאים בכל מקום. 
התיירות חשובה מאוד למרוקו עם כמעט חצי מיליון איש שעובדים בענף התיירות של מרוקו. יש לנו 13 מיליון תיירים בשנה. יש כאן היסטוריה, תרבות, קולינריה ועוד כל כך הרבה דברים שאפשר לעשות במרוקו ושהצעירים יכולים ליהנות מהם".

לדברי מנכ"ל משרד התיירות המרוקאי, "הקמפיין שהושק תחת הסלוגן 'ממלכת האור' שבו ישראל היא אחת מתוך מספר מצומצם של מדינות שנכנסו לרשימת המדינות החשובות לנו ולתיירות במרוקו. את שנת 2020 סיימנו עם 40 אלף ישראלים שביקרו וצפויים לסיים את השנה הנוכחית עם 70 אלף והתקווה שלנו היא להגיע אפילו ל-200 אלף תיירים ישראלים שיגיעו למרוקו בשנה".

נזכיר כי באירוע הגאלה של הוועידה שהתקיים אמש במרקש, אמר המנכ"ל, "בשם ממלכת מרוקו ותעשיית התיירות של הממלכה,  ברוכים הבאים (אמר בעברית) למרוקו, ביתכם השני. בחודש מרץ התארחנו בתל אביב עם אחת המשלחות הגדולות ממרוקו וזכינו לקבלת פנים חמה ומרגשת. בעקבות הביקור המוצלח שלנו החלטתי להביא את כולכם למרוקו אבל לא חלמתי שזה יקרה לפני סוף השנה אז תודה טלי לאופר מנכלית התאחדות משרדי הנסיעות ותודה קובי קרני יו״ר ההתאחדות שאפשרתם לזה לקרות. כל תעשיית התיירות של מרוקו צופה בכם בשלושת הימים האלה ואני משוכנע שיהיה לנו כנס מהנה ומעשיר".

קובי קרני, יו"ר ההתאחדות אמר בפתיחת האירוע, "תיירות בראש ובראשונה מחברת בין אנשים ללא קשר לפוליטיקה ויחד עם זאת מבוססת על הדדיות בין מדינות כך שלרוב לתיירות יש כוח רב בשבירת מחסומים וחיזוק היסודות ליצירת קשרים פוליטיים חזקים. התיירות היא גשר בין עמים, מדינות ותרבויות. מרוקו וישראל חולקות הרבה במשותף: אתרים היסטוריים, הרגלים תרבותיים אך יותר מכל יש קשר תרבותי בין העמים במשך מאות שנים. ישראל מחזקת את התרבות המרוקאית. אני מאמין שהכנס יחזק את הקשר בין העמים ובין המדינות גם בתחום התיירות וגם בתחומים נוספים".

קובי קרני ומנכל משרד התיירות של מרוקו. צילום: שלומי יוסףקובי קרני ומנכל משרד התיירות של מרוקו. צילום: שלומי יוסף

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות סוכני הנסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: