אא

חברת הדקה התשעים נגד אשת טורס: הגישה תביעה לביה״ש על סך 500 אלף שקל

חברת התיירות מבקשת מביהמ״ש: "לתת צו המורה לאשת לחדול מכל שימוש שהיא עושה בסימני המסחר הרשומים והמוכרים של הדקה ה-90. "אשת טורס הודתה שעשתה שימוש נרחב בסימן מסחר של הדקה התשע ואף הצהירה כי תחדל מכך, חרף האמור, ממשיכה לעשות שימוש בסימן המסחר וליהנות ממנו", טוענים בדקה ה-90

צילום: 123rf צילום: 123rf

חברת הדקה התשעים הגישה לבית המשפט השלום בת"א תביעה נגד חברת אשת טורס על שימוש בסימני המסחר של החברה.

התביעה הוגשה על סך של כ-500 אלף שקל (לצורך אגרה) וגם דרישה שבית המשפט יורה כי השימוש "בסימני המסחר הרשומים והמוכרים היטב של התובעת, "הדקה התשעים " ו/או "הדקה ה-90", על הטיותיהם השונות, באמצעות המדיות המקוונות , מהווה הפרת סימן מסחר. ליתן צו המורה לנתבעת לחדול מכל שימוש שהיא עושה בסימני המסחר הרשומים והמוכרים של התובעת, "הדקה התשעים" ו/או "הדקה ה-90".

כמו כן דורשת הדקה ה-90 לחייב את אשת למסור לה חשבונות המפרטים את הרווחים שגרפה כתוצאה מהשימוש הנ"ל ב-7 שנים שקדמו  להגשת התביעה, ולחילופין לחייבה בתשלום פיצוי בגובה 500 אלף שקל". לטענת הדקה התשעים: "אשת טורס הודתה שעשתה שימוש נרחב בסימן מסחר של הדקה התשעים, ואף הצהירה כי תחדל מכך, חרף האמור, אשת טורס ממשיכה לעשות שימוש בסימן המסחר וליהנות ממנו. תכלית התביעה היא לעשות סוף להתנהלות זו של אשת טורס ולחייבה להשיב לדקה התשעים את הרווחים שהפיקה בגין השימוש האסור וכן  ולפצותה".

במכתב ששלחה אשת טורס לדקה ה-90 כתשובה לטענות היא כתבה בין השאר: "על מנת להימנע ממחלוקות מיותרות, ואף שמרשתי איננה מקבלת את טענותיכם, היא תפעל לכך שבכל מקום שבו מופיע באתר האינטרנט שלה המונח "הדקה ה-90", והוא יוחלף במונח "הרגע האחרון".

עוד נטען בתביעה: "אשת טורס מציעה ללקוחותיה מגוון חבילות נופש ונסיעות לארץ ולחו"ל אותן היא מציעה כשירותים של "הדקה ה-90", שירותים שהלקוחות מזמינים בסמוך למועד הנסיעה, במחירים מוזלים. סימני המסחר של הדקה התשעים מרוחים באתר האינטרנט של אשת, במנועי החיפוש ובמטא סרץ', באמצעותם מגיעים הלקוחות לאתר אשת, ללא ידיעתה של הדקה התשעים ומבלי שניתנה לכך הסכמתה".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אשת טורסהדקה ה-90

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: