אא

אדום עולה: מרוקו ניצחה בשמינית גמר מונדיאל והמרוקאים יצאו לרחובות

רגע של פעם בחיים: נבחרת מרוקו ניצחה את נבחרת ספרד בפנדלים ושלחה רבבות מרוקאים בצהלולים ובזמבורות לחגיגת כדורגל מטורפת ברחובות. כך זה נראה בעיר האדומה תרתי משמע, מרקש

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

מי היה מאמין שהוועידה השנתית של התאחדות סוכני הנסיעות המתקיימת בימים אלה במרקש מרוקו, תסתנכרן בדיוק עם היום שבו נבחרת הכדורגל של מרוקו הביסה את נבחרת הכדורגל של ספרד בשמינית גמר מונדיאל ועשתה היסטוריה.

כנגד כל הסיכויים, זה קרה, ובגדול. מרוקו ניצחה את הספרדית בפנדלים, העפילה לרבע גמר מונדיאל 2022 ושלחה רבבות מרוקאים לרחובות. תזמון מושלם לחגיגת כדורגל מטורפת. 

אלפי מרקשים שלא ידעו את נפשם מרוב אושר עילאי, יצאו בצהלולים ובזמבורות ומילאו את רחובות העיר. מה זה מילאו, פוצצו.

כמות אדירה של מכוניות ואופנועים חסמו כבישים, צפרו, שרו, הניפו דגלים ובלונים אדומים. העיר האדומה מרקש הפכה אדומה תרתי משמע.

ולא רק בכבישים, גם בתי קפה, מסעדות ולובאים בבתי מלון ברחבי העיר, הפכו ליציע כדורגל תוסס מאין כמותו. במלון בו התארחה משלחת סוכני הנסיעות לוועידה - מלון savoy במרקש - הפך ליציע כדורגל רועש במיוחד. המארחים המרוקאים של המשלחת (המונה כ-300 סוכני נסיעוצ מישראל) לא ידעו את נפשם וגאוותם. רגע של פעם בחיים. 

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

נחילי בני אדם, חלקם עטופים בדגלי מרוקו, זרמו במספרים בלתי נתפסים אל הכיכר המרכזית של מרקש: ג'מע אל פנה. "שטיח" של ראשים אנושיים כיסה לגמרי את הכיכר הענקית שלא ידעה מימיה היסטוריה/היסטריה שכזו. בין פנדל לפנדל השתררה דממה ובכל פנדל שהנבחרת המרוקנית כבשה, שאגה עצומה פילחה את האוויר.

הכיכר המפורסמת של מרקש שבימים רגילים מהווה מוקד משיכה תיירותי מספר 1 והלב הפועם של העיר והערב, החסירה פעימה מרוב אושר, וגם אנחנו. 

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

צילום:פספורטניוזצילום:פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מרוקומרקש

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: