אא

אל על מעמיקה את שיתוף הפעולה עם אלסקה: תאפשר לממש נקודות אלסקה בטיסותיה

חברת התעופה אל על הכריזה על שותפות עם אלסקה במאי 2019, במהלכה ניתן לצבור נקודות מטיסות אלסקה לאל על וההפך. כעת החברות מעמיקות את שיתוף הפעולה

צילום: יח״צ, אל על צילום: יח״צ, אל על

אל על בדרך לברית תעופה? מעתה, חברי המועדון של Alaska Mileage Plan שחברה בברית OneWorld, יוכלו לממש מיילים בטיסות נבחרות של אל על. אל על חברה לאלסקה לפני מספר שנים ואפשרה צבירת נקודות למועדון אלסקה מטיסות אל על וההפך. התוספת הופכת את אל על לחברה העשירית עמה אלסקה משתפת פעולה כדי לממש מיילים. עם זאת, בניגוד לשותפים האחרים, טבלת המימושים של אלסקה לטיסות אל על דינמית. אל על ואלסקה הכריזו על השותפות במאי 2019, כשניתן לצבור מיילים בסך של החל מ-25% ממרחק הטיסה למועדון של אלסקה, ועד ל-300% ממרחק הטיסה למחלקת ביזנס.

בניגוד לשותפויות אחרות עם חברות תעופה, אלסקה לא פרסמה טבלת מימושים, וברשת כבר החלו להרכיב טבלאות מימוש, כשנראה שהתעריפים משתנים בין התאריכים כשהיעד הינו זהה. מבוסטון לתל אביב ניתן למצוא בחודשי ינואר-פברואר מימושים של החל מ-40,000 מיילים למחלקת עסקים, 65,000 מיילים במחלקת הפרימיום ו-85,000 מיילים במחלקת עסקים. באוגוסט לדוגמה, המימושים מתחילים ב-45,000 מיילים למחלקת תיירים, 80,000 מיילים למחלקת פרימיום ו-100,000 מיילים למחלקת עסקים. כאמור, המימושים זמינים לחברי מועדון אלסקה, וניתן לחפש זמינות ישירות במנוע החיפוש באתר החברה.

בשלב זה לא ניתן לממש את הנקודות עבור טיסות אלסקה, אך ייתכן וזה ישתנה בקרוב, ואולי גם נראה את אל על מצטרפת לברית תעופה במהלך שנת 2023.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: