אא

"אחרי כל מה שעברנו, לא היינו אמורים להיות כאן – אלוהים עשה איתנו נס"

כך אמר אמש קני רוזנברג, בעלי חברת אל על באירוע הגאלה של החברה במסגרת הוועידה השנתית של התאחדות סוכני הנסיעות במרקש. מנכ''לית אל על, דינה בן טל: "הסוכנים היו איתנו ברגעים הכי קשים – עכשיו זה הזמן שלנו להוקיר אתכם". מאחורי האירוע המושקע עמד ירום ודיש, סמנכ"ל התיירות והמכירות באל על, שקצר מחמאות מבעלי החברה רוזנברג ומבן טל

קני רוזנברג: צילום: שלומי יוסף קני רוזנברג: צילום: שלומי יוסף

חברת אל על קיימה אמש אירוע גאלה מפואר במסגרת הוועידה השנתית של התאחדות סוכני הנסיעות המתקיים באופן חגיגי ולראשונה בהיסטוריה בעיר מרקש שבמרוקו.

לאירוע  המושקע עליו עמלו בחודשים האחרונים סניף ישראל של אל על, הגיעו כל באי הוועידה, מאות סוכני נסיעות ובעלי סוכנויות נסיעות ומי שכיבד בנוכחותו את האירוע הוא קני רוזנברג, הבעלים של החברה אותה רכש אשתקד יחד עם שותפו דרל, שהגיעו במיוחד לאירוע מארה״ב וכן יו״ר הדירקטוריון עמיקם בן צבי ובכירי אל על.

בדברים שנשא במהלך הערב התקשה רוזנברג להסתיר את ההתרגשות, כשהוא מקביל את מסע ההישרדות של אל על לנס פח השמן, אותו נציין בקרוב לרגל חג החנוכה.

"סוכנים יקרים, אתם המנוע של מערכת היחסים ארוכת שנים המלווה את אל על. אני אוהב אתכם כל כך. יש לנו בהחלט מה ללמוד מ-75 השנים שחלפו, אבל המשימה שלנו היא לעצב מחדש גם את העתיד. כל אחד ואחת מכם שיושבים כאן הערב באולם הזה, כותבים את סיפורה של אל על ל-75 השנים הבאות. בימים אלה אנחנו חוגגים את נס פח השמן, וכך גם הסיפור של אל על שהוא לא פחות נס. אחרי כל מה שעברנו, לא היינו אמורים להיות כאן היום, אבל אלוהים עשה נס שמתרחש כאן לנגד עינינו, שכולכם מהווים חלק ממנו".

קני רוזנברג (צילום: שלומי יוסף)קני רוזנברג (צילום: שלומי יוסף)

דינה בן טל, מנכ''לית אל על אמרה באירוע, "אל על היא חברה של אנשים מיוחדים, בין אם באוויר או בקרקע. אנחנו נמצאים כיום בעידן חדש, כאשר אל על יוצאת ממשבר ממש כמו שעם ישראל יוצא ממשברים - מחוזקת ועוצמתית יותר. אנחנו מתחייבים להמשיך לספק את השירות וחוויית הטיסה הטובה ביותר. כל כך גאים בצי המטוסים החדיש שלנו אותו נמשיך לחדש, נבצע טרנספורמציה בדיגיטל ועוד שדרוגים למען הסוכנים היקרים שלנו. אתם הייתם איתנו בימים הכי קשים, וכעת זה הזמן שלנו להוקיר אתכם. הבעלים החדשים כאן כדי להישאר ולהגשים את החזון. אני מבטיחה לכם שבעזרת ההנהלה המדהימה ועם הרבה כוח ורצון, נעשה את הכול כדי שתרגישו הכי בבית בעולם. בהזדמנות זו תודה ענקית לירום ודיש, שבלעדיו כל האירוע הזה לא היה קורה".

דינה בן טל-גננסיה (צילום: שלומי יוסף)דינה בן טל-גננסיה (צילום: שלומי יוסף)

על הערב המרשים כאמור עמלו בחודשים האחרונים אנשי סניף ישראל ובראשם ירום ודיש, סמנכ''ל תיירות ומכירות אל על, שזכה לשבחים מקיר לקיר על ידי הבעלים רוזנברג, שאמר לו: "אני אוהב אותך ודיש, אתה הרוח החיה של אל על''.

ודיש שנשא דברים זכה במהלך הערב, זכה גם למחמאות מבכירי משרדי הנסיעות שזכו באותות הוקרה מאל על, הוא הצליח לגרוף תשואות מהנוכחים כשהצהיר על גבי הבמה:  "אני רוצה לשתף אתכם בסוד. אני אוהב את התעשייה הזו ובעיקר את סוכני הנסיעות, אני מחובר אליהם והם מחוברים לחברת אל על. סניף ישראל תמיד יהיה קיים וכך גם שיתוף הפעולה עם הסוכנים.  אנחנו באל על נמשיך לשלם לכם עמלות לעד. אתם לא תעבדו לחינם".

ירום ודיש (צילום שלומי יוסף)ירום ודיש (צילום שלומי יוסף)

קובי קרני, יו''ר התאחדות סוכני הנסיעות, שדיבר אף הוא באירוע עוד לפני שקיבל את הבשורה על פרס מפעל חיים שקיבל מאל על אמר, "אל על היא הגורם העיקרי ששומר על יציבות הענף לאורך שנים, תפקיד אותו שום חברת תעופה אחרת לא ממלאת. אני מלא הערכה לבעלים ולכל צוות ההנהלה שהאמינו בחברה. תודה לדינה על שיתוף הפעולה עם משרדי הנסיעות וירום ודיש, מנכ''ל סניף ישראל, שידע להעביר את משבר הקורונה תוך עמידה בכלל ההתחייבויות שלה ושמירה על האינטרסים שלה".

קובי קרני (צילום שלומי יוסף)קובי קרני (צילום שלומי יוסף)

באירוע הוענקו פרסי מפעל חיים לבכירים ותיקים בענף: יעקב אמסלם, בעלי אמסלם טורס; בועז וקסמן, מנכ"ל אופיר טורס; עפר חודורוב, בעלי דיזינהאוז וטרי קסל, מנכ"ל דיזנהאוז BTC, אחישי גל, מנכ״ל איסתא וקובי קרני מנכ״ל סיגנל טורס ויו"ר התאחדות סוכני הנסיעות.

פרס מפעל חיים לקובי קרני. צילום: שלומי יוסףפרס מפעל חיים לקובי קרני. צילום: שלומי יוסף

אחישי גל, בעלי איסתא, שקיבל אות מפעל חיים לכל תשואות עשרות מעובדי איסתא הודה לדינה בן טל וירום ודיש והוסיף אף הוא על האחרון: "היכולת שלך לשלב את צרכי אל על וצרכי החברה היא שעושה את העבודה". הערב הסתיים בהופעה של הזמר שמעון בוסקילה שהצליח להעמיד את מאות המשתתפים בכנס ולרקוד עד חצות.

פרס מפעל חיים: אחישי גל. צילום: שלומי יוסףפרס מפעל חיים: אחישי גל. צילום: שלומי יוסף

עשו כבוד: אלה הזוכים באות מפעל חיים

פרס מפעל חיים: עפר חודרוב. צילום: שלומי יוסףפרס מפעל חיים: עפר חודרוב. צילום: שלומי יוסף

פרס מפעל חיים: טרי קסל. ילום: שלומי יוסףפרס מפעל חיים: טרי קסל. ילום: שלומי יוסף

פרסם מפעל חיים: בועז וקסמן. צילום: שלומי יוסףפרסם מפעל חיים: בועז וקסמן. צילום: שלומי יוסף

צילום: שלומי יוסףצילום: שלומי יוסף

צילום: שלומי יוסףצילום: שלומי יוסף

צילום: שלומי יוסףצילום: שלומי יוסף

צילום: שלומי יוסףצילום: שלומי יוסף

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

צילום: שלומי יוסף. ודיש, בן טל ובעלהצילום: שלומי יוסף. ודיש, בן טל ובעלה

צילום: שלומי יוסף קני רוזנברג ורעייתוצילום: שלומי יוסף קני רוזנברג ורעייתו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלדינה בן טלמנכ״ל אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: