אא

מינכן: טכנולוגיה חדישה ומתקדמת של עמדות הבידוק הביטחוני

נתיבי הבידוק והסריקה החדשים יהיו מהירים ויעילים, ובסיום העבודות הנוסעים בנמל מינכן ייהנו מ-15 נתיבי בידוק ביטחוני חדשים ומשוכללים, שיגדילו משמעותית את זרימת הנוסעים

צילום: נמל התעופה של מינכן צילום: נמל התעופה של מינכן

עבודות שיפוץ יוצאות לדרך בטרמינל 2 של נמל התעופה של מינכן. עמדת הבידוק הביטחוני המרכזית בטרמינל 2 של נמל התעופה עוברת מודרניזציה ומצוידת בטכנולוגיה מתקדמת, ונוסעי לופטהנזה וחברות התעופה השותפות בקבוצה ובברית התעופה 'סטאר אליאנס', הפועלות בטרמינל 2, ייהנו מהליכים מהירים ויעילים יותר.

מתחם הבידוק הביטחוני המרכזי בטרמינל 2 עובר הסבה לטכנולוגיה החדשה בשישה שלבי בנייה. שדרוג שלושת נתיבי הסריקה הראשונים בטרמינל 1 יחל כבר ברבעון הראשון של 2023. בתקופות של נפח תנועה גבוה עבודות השיפוץ יופסקו זמנית על מנת להבטיח זמינות של נתיבים מספקים וטיפול שוטף במספר גדול במיוחד של נוסעים.

השלמת חידוש כל עמדות הבידוק מתוכננת לסתיו 2024, ולאחר סיום העבודה ייהנו הנוסעים מ-15 נתיבי בדיקה ביטחונית חדשים, העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינת נוחות וטכנולוגיה.

בנוסף לבדיקת כל פריטי הכבודה האישית לאיתור חומרי נפץ מוצקים ונוזלים, סורקי ה-CT החדשים מספקים לצוות הבדיקה תצוגה תלת ממדית של כל פריט כבודה על מסך, ויבטלו את הצורך להוציא מכשירים אלקטרוניים ונוזלים מהמטען האישי של הנוסעים.

כל החפצים האישיים יונחו במגשים גדולים בכל נתיב ויוחזרו לנוסעים על מסוע ארוך. כיוון שנתיבי הסריקה המודרניים יעילים ומהירים, ניתן יהיה להגדיל את זרימת הנוסעים באופן משמעותי בהשוואה לנתיבים הרגילים.

נמל התעופה של מינכן יהיה נמל התעופה הראשון בגרמניה, שיהיה מצויד כמעט כולו בטכנולוגיית אבטחה חדשה ובנתיבי סריקה מהירים ונוחים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נמל מינכן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: