אא

גם איתיחאד איירווייס מחזירה את מטוסי האיירבוס A380 לשירות פעיל

נוכח העלייה בביקוש לטיסות, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הודיעה על שילוב מחודש של 4 מטוסי סופר-ג'מבו A380 בלוח טיסות הקיץ הקרוב

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

המגמה הולכת ומתרחבת. מטוסי הסופר-ג'מבו הענקיים, האיירבוס A380, שהוצאו משירות בכל חברות התעופה במשך מגפת הקורונה, חוזרים לפעילות, ובגדול.

גם איתיחאד איירווייס, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות, הודיעה כי היא מחזירה מחדש 4 ממטוסי A380 שלה לפעילות בלוח טיסות קיץ 2023. המהלך בא בעקבות עלייה משמעותית בביקוש לטיסות ומשוב של לקוחות החברה להחזרת המטוס הענק לפעילות.  

מוחמד עלי אל שוראפה, יו"ר קבוצת תעופה איתיחאד, אמר: "זה נפלא להכריז על החזרתו של המטוס המפואר הזה. ההשקה מחדש של ה-A380 מספקת דחיפה נוספת לאיתיחאד בשוק המפתח בבריטניה ותת היבשת ההודית, שתביא יותר מבקרים לאבו דאבי".

אנטונואלדו נבס, מנכ"ל איתיחאד איירווייס, אמר: "אנחנו יודעים שזה יתקבל בברכה על ידי האורחים שלנו, שאוהבים את ה-A380 המדהים ואת תאי הנוסעים עטורי הפרסים שלו. החלטנו שהגיע הזמן להחזיר חלק ממטוסי A380 שלנו לצי כדי לספק את הביקוש, שהפך אותם לכדאיים כלכלית פעם נוספת. אנו מצפים לקבל את פני האורחים שלנו שוב על סיפון המטוס המדהים הזה".

מטוסי ה-A380 של איתיחאד כוללים את The Residence – דירה מפוארת בת 3 חדרים: סלון, חדר שינה וחדר רחצה, וגם באטלר צמוד, וכן 3 מחלקות נוסעים במטוס הדו-קומתי: 9 סוויטות פרטיות במחלקה ראשונה, 70 מושבים מרווחים במחלקת עסקים ו-405 מושבים משוכללים במחלקת תיירים, כולל 80 מושבי  Spaceמרווחים ומוגבהים.  

בין המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים טרקלין ובר, הכולל ספות עור, כיבוד וטלוויזיה גדולה, עומד לרשות הנוסעים.

איתיחאד מצפה להחזיר 4 מתוך 10 מטוסי ה-A380 שלה לפעילות בעונת הקיץ הקרובה, כשהקו העיקרי ללונדון הית'רו יסייע לפנות קיבולת והגדלת תדרים בקווים אחרים והשקת יעדים חדשים.

החברה מכינה בימים אלה את המטוסים לחזרה לשירות, וההיערכות כוללת גיוס והכשרה של צוותי A380 - טייסים, צוות דיילים וצוות קרקע טכני.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איתיחאד איירוויסאיחוד האמירויותA380

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: