אא

מיילים בתמורה לצ׳ק אין באפליקציה: הפעילות החדשה של יונייטד

חברת יונייטד משיקה בפעם השלישית את ״Mile Pay״ במהלכה היא מעניקה מיילים במתנה למי שיעמוד באתגר. הפעם: ביצוע פעולות באפליקציה יעניקו מאות מיילים במתנה

צילום: יח״צ, יונייטד אירליינס צילום: יח״צ, יונייטד אירליינס

חברת התעופה האמריקנית יונייטד, השיקה מוקדם יותר השנה תוכנית ״Mile Pay״, במהלכה היא מעניקה מיילים לאחר ביצוע פעולות במועדון החברות. הרעיון מאחורי התוכנית היא לעודד את הנוסעים להזמין יותר, להיות מתוגמלים בהתאם, לרבות קבלת מיילים במתנה, וגם לבצע פעולות דרך האפליקציה שחוסכות זמן יקר בשדה כמו לדוגמה צ׳ק אין. התוכנית פעלה בכמה סבבים, כשכעת הסבב האחרון הסתיים, והחברה השיקה סבב חדש. במהלך הסבב החדש, חברת התעופה מכוונת לנוסעים מתמידים בסטטוס 1K Premier ומעלה.

הנוסעים ש״טורגטו״ לפעילות בסבב הקודם יכלו לקבל עד 7,000 מיילים, כשכל מה שצריך זה להזמין בין טיסה אחת ועד ל-4 טיסות. די משתלם. בתוכנית החדשה, כל מה שצריך לעשות זה לבצע צ׳ק אין דרך האפליקציה של יונייטד, ובתמורה לפעולה הפשוטה, לקבל 600 מיילים. מי שישתמש בקיצור דרך למסירת מזוודות (דוכנים מיועדים לשליחת מזוודות) בשדה התעופה, יוכל לקבל 1,000 מיילים.

לא מדובר במספר נקודות המאפשר להזמין כרטיס הלוך-חזור במחלקת עסקים, אבל הכוונה של יונייטד היא לעודד את הנוסעים לבצע פעולות דרך האפליקציה, כאלו שחוסכות בכוח אדם ובכך לקצר את התורים שרק מתארכים יותר ויותר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יונייטד איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: