אא

מוכנה לכריסמס: האטרקציות ״החורפיות״ הכי שוות של דובאי

במהלך הכריסמס תוכלו למצוא לא מעט אטרקציות שיזכירו לכם את החורף ויהפכו את החופשה בדובאי להרגשה חורפית ואפילו תוכלו לעשות סקי. האטרקציות הכי שוות לכריסמס שתוכלו למצוא בדובאי בשבועות הקרובים בכתבה

צילום: יח״צ צילום: יח״צ

בחורף או בקיץ, דובאי תמיד תתפס לנו כיעד קיצי לים, וזה ללא ספק יתרון למי שרוצה לברוח בחורף כדי להשתזף. אבל תופתעו לגלות שבמהלך הכריסמס תוכלו למצוא לא מעט אטרקציות שיזכירו לכם את החורף ויהפכו את החופשה להרגשה חורפית ואפילו תוכלו לעשות סקי. אלו כל האטרקציות לכריסמס שתוכלו למצוא בדובאי במהלך השבועות הקרובים.

כריסמס בדובאי: השוק שלא תרצו לפספס

אחד האזורים המיוחדים והמקושטים ביותר בתקופה זו של השנה בדובאי הוא שוק גן החורף של ה-Habtoor Palace. הגנים השופעים של הריזורט הפכו לארץ פלאות קסומה, נוצצים באורות מסנוורים ובעיצוב חגיגי יפהפה. עם עץ חג מולד קסום, מגוון מרשים של 50 דוכני מזון וחנויות פופ-אפ, שורה מרגשת של פעילויות לילדים, שירותי חיות מחמד ובידור חי.

הילדים הקטנים ייהנו מאזור המשחקים, בעוד שהילדים הגדולים יותר יספגו את האווירה מיתר הבילויים.

  • מחירים: 25$ לאדם, בתמורה תקבלו שובר עבור אוכל ושתייה בסכום זהה.
  • כתובת: גן החורף Habtoor, Al Habtoor City, דובאי
  • תאריכים: פתוח עד 31 בדצמבר, מדי יום מ-16:00 עד חצות.

זה לא חג מולד בלי סקי: Ski Dubai

גם בדובאי ניתן לעשות סקי – כן, באמצע ה"מדבר". סקי דובאי הוא אתר סקי מלאכותי ומקורה הנמצא בתו קניון דובאי, אחד מהקניונים הגדולים ביותר בעולם.

במקום ניתן לשכור ציוד סקי ואפילו לקחת שיעורים, לבקר את סנטה קלאוס במערה שלו וליהנות משוקו חם ללא עלות, על המדרונות המושלגים.

  • מחירים: החל מ-125 דירהם.
  • תאריכים: סקי דובאי פתוח תמיד, אך הוא מתקשט והופך ל"ארץ הפלאות" בין ה-1 ל-25 בדצמבר. המערה של סנטה בתקופה זו בין השעות 12:00-14:30, 15:30-18:00 ומ-19:00 עד 21:00.
  • כתובת: סקי דובאי, קניון האמירויות, בין השעות 12:00-21:00

סנטה הגיע לג'ומיירה

ביום חמישי הקרוב, ה-15 בדצמבר, נפתח שוק חג המולד החגיגי של Madinat Jumeirah ויימשך עד יום שישי ה-30 בדצמבר. אוכל ומשקאות חגיגיים כמו גם שפע פעילויות לקראת הכריסמס, שהילדים יוכלו להפיק מהם את המרב: מפינת ליטוף ועד לרכבת הקוטב הצפוני, קישוט בית עוגיות זנגביל ורכיבה עם סנטה לאורך נתיבי המים.

  • מחירים: כניסה בחינם
  • תאריכים: ימים ב'-ה' 15:00-00:00, שישי-ראשון 12:00-00:00, בין ה-15 ועד ה-30 בדצמבר
  • כתובת: Madinat Jumeirah, Fort Island, Dubai

Dubai Santa Run

הנה סיבה נוספת לטוס לדובאי בתקופת חג המולד: פסטיבל סנטה ראן Santa Run - פסטיבל ריצה המתאים לכל סוגי המתעמלים, בכל היכולות, במסגרת שלושה מרחקים שונים של 1 קילומטר, 2.5 קילומטרים ו-5 קילומטרים, כאשר לכל משתתף תהיה הזדמנות לזכות בתחפושת הטובה ביותר. מחירים: 125 דירהם

  • כתובת: דובאי פסטיבל סיטי, דובאי
  • תאריכים: 10 בדצמבר, משעה 07:00 בבוקר.

קישוטי חג המולד בקניונים של דובאי

אי אפשר להגיע לדובאי בלי להיכנס לאחד מהקניונים המרשימים שבעיר, שהם חוויה בפני עצמה! המבקרים שיגיעו במהלך החודש (דצמבר) יוכלו להתפעל מהעצים המעוטרים בשפע ומהקונספט החגיגי שמעטר את מרחבי הקניונים, המלונות והאטרקציות המובילות של דובאי. כמה מנקודות השיא הפופולריות ביותר כוללות את כיפת האופנה של קניון האמירויות שבה כדורים מנצנצים וזוהרים בחגיגיות ילוו את סיבובי הקניות שלכם. גם כמובן בקניון דובאי, אחד מהקניונים הגדולים ביותר בעולם, יתקיים פסטיבל סיטי, שיכלול מעבר לקישוטים, גם תצוגת כריסמס נוצצת ואפילו מערת סנטה קלאוס (אל תשכחו לעבור ולהגיד לו שלום).

בתיאבון: בראנץ' חגיגי ב-AMAZÓNICO DUBAI

המקום החם בעיר לחגוג ולהיראות בתקופת הכריסמס הוא האמזוניקו, בבראנץ' חג מולד קסום בסגנון "קדחת הג'ונגל". הבראנץ' יתקיים ביום ראשון, 25 בדצמבר, בין השעות 13:00 ל-16:00, הוא יציג את המנות המיוחדות לצד קלאסיקות חג המולד בהשראת אמריקה הלטינית עם קוקטיילים חגיגיים, בידור והופעות חיות.

התפריט כולל מבחר של מנות חגיגיות שהומצאו מחדש, כולל מנת הדגל של אמזוניקו. הקינוחים לא פחות שווים: אל תפספסו את ה-Mate Cremoso, קרם ברולה ארגנטינאי עם עשבי תיבול, או פרה בוראצ'ה המנחם, אגס ספוג פרחי סמבוק עם גלידת ערמונים, גויאבה ויוזו.

את חגיגת חג המולד תוכלו להמשיך באוויר הפתוח עם אפטר-פארטי על הגג בין השעות 16:00-19:00.

תאריכים: יום ראשון, 25 בדצמבר

• בראנץ' בחדר האוכל הראשי: 13:00 עד 16:00

• אפטר פארטי על הגג: 16:00 עד 19:00

מחירים: 575 דירהם למשקאות קלים, 675 דירהם למשקאות הבית, 795 דירהם לשמפניה

להזמנות: [email protected]

כריסמס בלב המדבר: מתחם ה-EXPO משנה פניו לארץ פלאות חורפית

כשתיכנסו למתחם האקספו סיטי בדובאי תגלו שהגעתם לארץ אחרת, ארץ פלאות קסומה עם שוק חג מולד ועשרות דוכנים וביתנים שונים, סדנאות הכנת עוגיות ג'ינג'ר, סיור במפעל לצעצועים (ודובון במתנה לכל ילד), מפגשים עם סנטה קלאוס ושפע של מאכלים חגיגיים, לצד עץ כריסמס בגודל של 16 מטרים שיאיר את המתחם כולו!

כתובת: Expo Road Dubai South, Jebel Ali

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיאיחוד האמירויות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: