אא

ITA Airways: האם קבוצת לופטהנזה תחתום על הסכם רכישה עוד לפני סוף השנה?

לאחר שהצעת קבוצת אייר פראנס – KLM ודלתא נדחתה וחברת הספנות MSC פרשה מהמיזם המשותף עם לופטהנזה, ITA Airways וממשלת איטליה דוחפות לחתום בהקדם על הסכם עם קבוצת לופטהנזה, שנותרה המועמדת הרצינית היחידה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

בתום מגעים ממושכים למכירת ITA Airways, או לפחות שותפות ואחזקה משמעותית בחברת התעופה הלאומית של איטליה, רק קבוצת לופטהנזה נותרה המועמדת הרצינית להסכם.

אחרי שההצעה של קרן הון אמריקנית בשיתוף חברות התעופה אייר פראנס – KLM ודלתא נדחתה ע"י ITA Airways וממשלת איטליה, וגם חברת הספנות MSC פרשה מהמיזם המשותף עם לופטהנזה, כעת מנסים לקדם הסכם עם קבוצת לופטהנזה.

עפ"י Corriere della Sera, היומון האיטלקי, ממשלת איטליה שואפת לחתום בהקדם לפחות על מזכר הבנות עם לופטהנזה, המעוניינת ברכישת חלק, או אולי רוב האחזקה, בחברת התעופה הלאומית של איטליה.

העיתון מציין כי יש כוונה לחתום על הסכם בדיוק במסיבת העיתונאים האחרונה של השנה עם ראש ממשלת איטליה, ג'ורג'ה מלוני.

הבעיה המרכזית לפני חתימת ההסכם היא האם לופטהנזה תשתלט לחלוטין על חברת התעופה. ממשלת איטליה החדשה מעוניינת להותיר לפחות חלק מהשליטה בידיה, ועפ"י Corriere della Sera, קיימת אפשרות שחברת הרכבות הלאומית של איטליה, Ferrovie dello Stato Italiane, תצטרף להסכם כחלק מהשותפות.

בחודש שעבר ממשלת איטליה הזרימה 400 מיליון אירו ל- I TA Airwaysכחלק מחבילת המימון של 1.35 מיליארד אירו, שאושרה על ידי הנציבות האירופית, וזאת בנוסף ליותר מ-700 מיליון אירו שכבר הוזרמו לחברה קודם לכן. אי לכך, נראה שממשלת איטליה לא תוכל להמשיך לתמוך בחברת התעופה לאורך זמן וצירוף שותפה הוא חיוני ודחוף.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Ferrovie dello StatoIta Airwayscorriere

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: