אא

מהונגריה באהבה: ישראל במקום הראשון במספר המבקרים בבודפשט

חודש נובמבר הסתיים עם נתוני שיא ביחס למספר הישראלים שביקרו בבירת הונגריה - למעלה מ-17,500 אלף, שיא כל הזמנים!

קרדיט: לשכת התיירות של הונגריה קרדיט: לשכת התיירות של הונגריה

בודפשט נחשבת מזה שנים ארוכות כאחד מהיעדים הפופולאריים ביותר עבור התייר הישראלי. עצם היותה עיר אירופאית קלאסית במרחק טיסה של שעות בודדות מנתב"ג, בשילוב עם מחירים נוחים ותושבים מסבירי פנים מעניקים לה יתרון משמעותי על פני לא מעט יעדים אחרים ברחבי היבשת.

מי שהיה זקוק להוכחה כי הישראלים נוהרים לבודפשט בהמוניהם, קיבל אותה לאחרונה עם פרסום של לשכת התיירות ההונגרית בישראל על נתוני שיא ביחס למספר הישראלים שביקרו בעיר הבירה ההונגרית במהלך חודש נובמבר, עם מספרים שחוצים את אלו שקדמו למשבר הקורונה בשנת 2019.

כידוע, נכון להיום פועלות לא פחות מ-48 טיסות ישירות היוצאות מנתב''ג לבירת הונגריה על ידי מספר חברות תעופה - אל-על, וויז-אייר וריינאייר.

"אני מרוצה מאוד מהנתונים יוצאי הדופן שהתפרסמו ומאשרים את המגמה אותה הרגשנו היטב בשנים האחרונות", הכריז ויטלי איזבריסוב, ראש מחלקת פיתוח עסקי בלשכת התיירות ההונגרית (Visit Hungary) שהביע את שביעות רצונו מהקשר ההולך ומתהדק בין התיירים הישראלים למדינה המזרח-אירופאית. "המידע הזה מדגיש את העובדה שנעשתה בכדי להפוך את הונגריה ליעד אטרקטיבי עבור ישראלים רבים. המטרה שלנו היא להמשיך לפתח מוצרים תיירותיים שיקרבו לא רק את הבירה שלנו, אלא גם את כל אזורי הכפר והטבע, אל התיירים המבקרים במדינה שלנו", כך לדבריו.

הידיעות על הגידול בתנועת התיירים הישראלים להונגריה, מגיעה על רקע החלטת משרד התיירות ההונגרי למנות את חברת Terranova הישראלית כנציגה הרשמית בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה בין השתיים, הושק לאחרונה קמפיין תיירותי ראשון מסוגו תחת הכותרת: 'זורמים? הונגריה!'. במסגרת הקמפיין יוכלו המשתתפים להיחשף למידע מרתק אודות מוקדי תיירות פופולאריים ברחבי המדינה, כולל אפשרות לזכייה בהטבות מרחיקות לכת, טיפים והמלצות ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותהונגריהבודפשט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: