אא

כל חברה שמכבדת את עצמה צריכה להיות נגישה טכנולוגית ללקוחותיה. אל על כזו

כך אומרת שרון ארקין-רופא, סגנית מנהל סניף ישראל של אל על, העומדת מאחורי FLYZONE – אתר האינטרנט החדש שאל על השיקה לסוכני ומנהלי משרדי הנסיעות. ראיון

שרון ארקין-רופא. צילום: רונית עזיזה שרון ארקין-רופא. צילום: רונית עזיזה

שקיפות ונגישות טכנולוגית זה היום מאסט בכל חברה, קטנה כגדולה, המבקשת לייעל את עבודתה אל מול לקוחותיה. "כל חברה שמכבדת את עצמה צריכה להיות נגישה טכנולוגית ללקוחותיה", אומרת שרון ארקין-רופא, סגנית מנהל סניף ישראל של אל על העומדת מאחורי FLYZONE – אתר האינטרנט החדש שאל על השיקה לציבור סוכני ומנהלי משרדי הנסיעות.

אז מה זה בדיוק FLYZONE?

“אתר חדש לסוכני ומנהלי משרדי הנסיעות המפשט ומייעל את תהליכי העבודה ומקנה סל רחב של כלים בשירות עצמי. מידע מקצועי, אזור אישי, כלים לשיתוף תכנים וידע, עדכונים שוטפים, דוחות בהתאמה אישית, ביצועי מכירות ועוד שפע של מידע בלחיצת כפתור".

כמה השקעתם בהקמת האתר?

"באתר הושקעו משאבים רבים במטרה להנגיש ללקוחותינו אתר מקצועי, עדכני וזמין בכל עת מכל מכשיר. הממשק קל, נוח וידידותי לשימוש והפונקציונליות המותאמת של FLYZONE תוכננה על מנת להעניק ללקוחותינו כלים משודרגים לשירות עצמי וגישה למידע ותכנים מקצועיים יעודיים. האתר החדש מותאם לגלישה באמצעות כל המכשירים הסלולריים וטאבלטים.

מה המטרה המרכזית בהשקת האתר?

“לצמצם את הפניות לתמיכה במכירות ולהציע אזור אישי לסוכן הנסיעות לקבלת שירות, מידע כללי על מוצרים ועדכוני מדיניות. FLYZONE נולד במטרה לחסוך ללקוחותינו זמן עבודה יקר, על ידי שיקוף מידע עדכני וכלים מקצועיים – הכל בלחיצת כפתור ועל ידי הפיכתו לנגיש וזמין יותר, בכל עת ובכל מקום. FLYZONE הוא סיפור הצלחה של נחישות צרופה, עבודה קשה במטרה לעזור לציבור הסוכנים לשגשג”.

שרון ארקין-רופא. צילום: רונית עזיזהשרון ארקין-רופא. צילום: רונית עזיזה

על איזו פלטפורמה מבוסס האתר?

“אתר הסוכנים מבוסס אנגולר ומנוהל באומברקו והוא למעשה המערכת הראשונה באל על המבוססת במלואה על תשתיות ענן של מייקרוסופט. המערכת מכילה ממשקים מרובים למערכות ליבה של אל על, CRM, מערכת הזמנות, קבוצות, דוחות של יעדים ומכירות ועוד הנותנים לסוכן מבט מלא על כל המידע הדרוש לו, הנתונים האישיים שלו וכלים ומחשבונים המשמשים אותו בעבודה היום יומית. מדובר בפלטפורמה טכנולוגית משודרגת המנגישה בצורה ידידות, זמינה ונוחה את כל המידע הקשור לפעילות הנסיעות. דוחות הניתנים להתאמה אישית המתעדכנים בזמן אמת וזמינים עבור ביצועי עבר, נוכחיים וחזויים עתידיים”.

מילה על עיצוב האתר

“האתר החדש מציג עיצוב משוכלל ופונקציונליות משופרת במטרה לתרום להצלחת שותפנו ציבור סוכני ומנהלי משרדי הנסיעות".

עד כמה מדובר בפרויקט מורכב?

"מדובר על מגה פרויקט, מורכב ומאתגר, חוצה חברה עם מבט לעתיד על אירועים ומגמות גלובליות, במטרה לחזק את הקשר שלנו עם לקוחותינו בהיבט המקצועי והניהולי".

כמה זמן שקדתם על בניית האתר?

"אנחנו עובדים על האפיון והבנייה של האתר מזה שנתיים. משאבים רבים הושקעו הן בתכנון ובחשיבה האסטרטגית, עם אנשי פיתוח ודאטה מובילים בתחום, כאשר לכל אורך הדרך דאגנו לשתף, להתייעץ באמצעות קיום צוותי חשיבה ופגישות אינטנסיביות, עם מנהלי סוכנויות בכירים בענף לגבי כל רכיב באתר, הן מבחינת הנראות, חווית המשתמשים, המידע המקצועי הנדרש וכמובן, בהקשר של פלטפורמת הדוחות פורצת הדרך שאנחנו מנגישים באתר".

מה בשלב הבא?

"אנחנו מתכננים להמשיך ולעדכן את האתר בגרסאות חדשות, עם יכולות דיווח מתקדמות ושדרוגים נוספים במהלך השנה הקרובה, כולל הפתעות עם הצעות ערך ייחודיות לקהל הסוכנים ומנהלי משרדי הנסיעות והכל בהתאמה אישית. אנו מאמינים שהאתר החדש הזה יאפשר ללקוחותינו לחוות חוויה אינפורמטיבית ככל שאנו ממשיכים לצמוח ולהגדיל את נוכחותנו בשוק. אנו נרגשים מהאתר החדש שלנו וממגוון האפשרויות שהוא ידע לספק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טכנולוגיהפספורט 739 - גיליון מרוקו,

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: