אא

אל על: "משפחת רוזנברג, מבקשת להמיר חלק מהלוואת הבעלים על סך כ-70 מיליון דולר למניות החברה"

בעל החברה מוביל מהלך שיגדיל את אחוז השליטה שלו בחברה מכ-39% למעל ל-50%

צילום: יחצ אל על צילום: יחצ אל על

משפחת רוזנברג בעלת השליטה בחברת אל על מעוניינת להחזיר חלק מהשקעתה בחברה על סך כ-170 מיליון דולר ולהמיר חלק מההלוואה על סך כ-70 מיליון דולר למניות החברה.

משפחת רוזנברג מחזיקה כיום בכ-39% מהחברה, מהלך שכזה אמור לבסס את מעמדה בחברה ולהחזיק ב- 50% מהחברה, כך למעשה תהפוך המשפחה לבעלת השליטה. 

אל על בהודעה לבורסה מציינת כי: "החברה מתכבדת להודיע כי דירקטוריון החברה, קיבל הצעה מכנפי נשרים תעופה בע"מ, בעלת השליטה בחברה, שעניינה, בין היתר, המרת חלק מהלוואות הבעלים (המסתכמות לסך כולל של 70 מיליון דולר), להון החברה. לשם כך, דירקטוריון החברה הקים ועדת דירקטוריון בלתי תלויה לבחינת ההצעה". משפחת רוזנברג לא יכולה לקבל בשנים הקרובות החזר על הלוואת הבעלים בגלל התניות שיש לחברה בהקדמת כספים והלוואות שהיא קיבלה מהמדינה.

כעת, הדרך הטובה ביותר להקטין את הלוואתה של משפחת רוזנברג, הינה המרת מניות, כך למעשה היא תחזיר לעצמה חלק מההשקעה. כמו כן, היא תחסוך בהוצאות של רכישה דרך בעלי המניות. אל על נסחרת כיום לפי שווי של כ-636.720 מיליון שקל, כאשר מניית החברה עלתה מתחילת 2022 בסך של 72.70% ומתחילת החודש רשמה ירידה של כ-3.50%.

משפחת רוזנברג רואה את מגמת העלייה במכירות וברווח ומבינה שבמהלך שכזה היא תוכל לצמצם את הלוואת הבעלים ואת הפסדה בהשקעה בחברה.  

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: