אא

SWISS מכריזה: תצטייד ב-5 מטוסי A350 החל מ-2025

חברת התעופה השוויצרית SWISS מודיעה כי תחליף את צי מטוסי ה-A340 בצי מטוסי A350. הצפי: החל משנת 2025, ויש גם בשורה לנוסעים

צילום: דובר רש״ת צילום: דובר רש״ת

חברת התעופה SWISS מקבוצת לופטהנזה, עומדת לציין אבן דרך חדשה במודרניזציה של צי המטוסים ארוכי הטווח שלה: משנת 2025 ואילך, החברה תפעיל בהדרגה חמישה מטוסי Airbus מדגם A350-900 המתקדמים. צי המטוסים נחשב לחסכוני במיוחד, והוא יחליף את ארבעת מטוסי ה-Airbus A340-300 של חברת התעופה השוויצרית. דגם ה-A350 הוא אחד מהמטוסים השקטים ביותר, והוא יעזור לחברת התעופה לשפר משמעותית עוד יותר את השמירה על איכות הסביבה. ב-SWISS הכריזו כי יציידו את המטוס עם קבינה מרועננת וחדשה, בכל מחלקות הישיבה.

חמשת המטוסים שיגיעו ל-SWISS הם למעשה חלק מהזמנה כוללת של 25 מטוסי A350-900 שבוצעו על ידי לופטהנזה בשנת 2019. ״אנו שמחים מאוד על השגת התפנית שלנו לאחר משבר הקורונה, וחזרתנו למסלול פיננסי בריא״, אמר מנכ״ל החברה, דיטר Vranckx. ״כתואצה מכך, אנו נמצאים כעת בעמדה להשקיע שוב בעתיד החברה, באנשים שלנו ובאיכות שאנו מציעים לנוסעים עם המודרניזציה המשמעותית המתוכננת הזו של צי המטוסים לטווח ארוך, אנו מציבים מסלול חיוני לשמירה על היתרון התחרותי בטווח ארוך. ההחלטה לרכוש A350-900 היא מחויבות ברורה לשיפור הקיימות בטיסות. המטוס החדש ישחק חלק משמעותי בהשגת יעדי האקלים השאפתניים שלנו״.

מטוס ה-A350-900 הדו מנועי, הוא אחד מהמטוסים לטווח ארוך המתקדמים והחסכוניים ביותר בשירות חברת התעופה כיום. הוא מייצר כ-25% פחות פליטת פחמן דו חמצני מאשר קודמו, ושקט יותר מפי שניים. עוד הוא מצויד בקיבולת מטען גדולה במיוחד שתתמוך בעסקי WorldCargo של SWISS. נזכיר כי ה-A350 מתחרה ישירות בדרימליינר של בואינג.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: