אא

רשת מריוט אינטרנשיונל תשיק 35 מלונות יוקרה ברחבי העולם בשנת 2023

רשת מריוט אינטרנשיונל מציגה כיום כמעט 500 מלונות ואתרי נופש יוקרתיים ב-68 מדינות וטריטוריות כיום, עומדת לקדם את מעמדה כמובילה העולמית בתחום האירוח היוקרתי עם יותר מ-200 נכסי יוקרה בפיתוח

צילום123r f| צילום: 123rf צילום123r f| צילום: 123rf

רשת מלונות מריוט הודיעה כי בכוונתה להשיק יותר מ-35 מלונות יוקרה בשנת 2023, תוך ״מתן חוויות ייחודיות ומשמעותיות לנוסעי היוקרה של היום.״

רשת מלונות היוקרה המתגאה בפורטפוליו נרחב של מותגי יוקרה, לרבות ריץ-קרלטון, ריץ-קרלטון רזרב, סנט רג'יס, W Hotels, The Luxury Collection, EDITION, JW Marriott ו-Bulgari Hotels & Resorts, Marriott International ממשיכה לפרוץ את הגבולות של תחום מלונות היוקרה בעולם.

רשת מריוט אינטרנשיונל מציגה כיום כמעט 500 מלונות ואתרי נופש יוקרתיים ב-68 מדינות וטריטוריות כיום, עומדת לקדם את מעמדה כמובילה העולמית בתחום האירוח היוקרתי עם יותר מ-200 נכסי יוקרה בפיתוח. הנכסים החדשים מקניה ועד סינגפור ויפן ועד מקסיקו, לצד יותר מ-35 מלונות חדשים מתוכננים להיפתח בשנה הבאה ביעדים מבוקשים ומתפתחים ברחבי העולם.

"אנחנו מחפשים את המדמיינים הגדולים, אנשים שתופסים משברים כרגעים של הזדמנות לחשוב מחדש על חייהם ולדמיין מחדש את העולם סביבם. הלך הרוח הקולקטיבי שלנו השתנה מראיית נסיעות כסחורה יוקרתית לפעילות חיונית לרווחה הכללית", אמרה טינה אדמונדסון, מנהלת מותג ושיווק גלובלית, של Marriott International. "יותר מאי פעם, האורחים שלנו נותנים עדיפות לנסיעות משמעותיות יותר וזמן בילוי עם יקיריהם, מחפשים חוויות המשקפות את הערכים האישיים שלהם ומשפרות את איכות חייהם הכוללת״, סיכמה אדמונדסון.

"בין אם זה התמקדות בטיפוח מערכות יחסים קרובות יותר, רצון להיות נוכח יותר או מציאת דרכים להשפיע לטובה, על פני מותגי היוקרה שלנו אנו מתפתחים כדי לאפשר לאורחים שלנו להתמקד במה שהם מאמינים שהכי חשוב", אמר כריס גבלדון , סגן נשיא בכיר, למותגי יוקרה, של רשת Marriott International. "כאשר אנו מגדילים את תיק המלונות ואתרי הנופש היוקרתיים שלנו בכמה מהיעדים האיקוניים והמושכים ביותר בעולם, זה מאפשר לנו להציע את החוויות המשנות המובילות לתחושת מטרה מחודשת ולרווחה נפשית ופיזית משופרת״, סיכם גבלסון.

עוד חדשות תיירות ומלונאות בפספורטניוז

כפריסין.... כן שאת לא טעות

מנכ"ל קבוצת ריינאייר יישאר בתפקידו עד יולי 2028

ה-Ritz-Carlton מוביל דרך חדשנות וחתירה לצמיחה גלובלית
The Ritz-Carlton מציג אסתטיקה עכשווית חדשה ואת השירות האגדי של המותג הנודע, בשנת 2022, הרשת עוררה באזז עולמי עם הופעת בכורה בשכונת NoMad בניו יורק ובעמאן, בנוסף לחגוג את השקת Evrima, היאכטה הראשונה מאוסף היאכטות של ריץ-קרלטון.

בשנה הקרובה, ריץ קרלטון תשיק שני מלונות חדשים בצפון אמריקה, כולל הנכס הראשון שלו באזור צפון-מערב האוקיינוס ​​השקט של אמריקה עם ריץ-קרלטון, פורטלנד, ו-ריץ-קרלטון פרדייס ואלי, דה פאלמראי באריזונה. The Ritz-Carlton, מלבורן, ממוקם מעל קו הרקיע של העיר. The Ritz-Carlton, Fukuoka, צפוי לספק הצעה חדשה ברובע העסקים בדרום מערב יפן. שמורת ריץ-קרלטון צופה להרחיב את הפורטפוליו הבלעדי שלה בשנת 2023 עם עמק ריסאי, שמורת ריץ-קרלטון קרובה לעמק הסיני ההיסטורי של ג'יוז'איגו ונוג'ומה, שמורת ריץ-קרלטון הממוקמת מול החוף המערבי של ערב הסעודית וחלק מהאזור האדום של המדינה. פרויקט ים.

סנט רג'יס חוגגת את רוח ואנגארד ביעדים חדשים ומפתים
סנט רג'יס ממשיכה לבסס את מעמדה כמותג יוקרה עולמי.

בשנת 2023 יושק-The St. Regis Kanai Resort, השוכן בשמורת טבע של 620 דונם במקסיקו עם נוף לאוקיינוס ​​מכל חדר אירוח. בשנה הקרובה סנט רג'יס תפתח בצפון אמריקה את The St. Regis Chicago. בשנה הבאה סנט רג׳יס יגיע גם לבלגרד וכמו כן הרשת צופה לפתוח את שני הנכסים הראשונים שלה בערב הסעודית עם מלון חדש בריאד ואתר נופש הממוקם על אי פרטי משלו בתוך פרויקט הים האדום. בשנה החולפת גם ציינה הרשת את פתיחת סנט רג'יס בקטאר, הודו, כווית ואינדונזיה.

W מתרחב ליעדים איקוניים
W Hotels מתכננת להחדיר תחכום עדין נוסף לכל אחד מ-67 המלונות שלה ברחבי העולם. עם הפתיחה של W Algarve - על גבי הצוקים בדרום פורטוגל - ו-W Costa Navarino - הממוקמים לאורך חופי החוף החוליים של יוון - המותג הופיע לראשונה בשני אזורים מבוקשים בשנת 2022, וסיפק הצצה לחזון החדש של W. השנה גם הביאה לצמיחה נוספת במזרח התיכון עם הוספת W Dubai – Mina Seyahi, המתנשאת לגובה של 31 קומות מעל המפרץ הערבי, ובקנדה עם W Toronto.

במבט קדימה לשנת 2023, W Hotels תשיק מלונות חדשים בפראג, בודפשט, אדינבורו, סידני, מקאו ומילאנו. כמו כן, צפויים להיפתח מאוחר יותר בשנה הבאה, W ניו יורק - יוניון סקוור ו-W Hollywood.

ההתרחבות המהירה של EDITION נמשכת ביעדים מובילים
EDITION, אוסף יוקרה ייחודי של מלונות אינדיבידואליים הנחשבים לפרק הבא בסיפור מלונות הלייף סטייל, התרחב למדריד וטמפה בשנת 2022. ב-2023 עם פתיחות חדשות המתוכננות במספר אזורים, כולל הנכסים הראשונים של המותג באיטליה, מקסיקו ודרום מזרח אסיה. עם 15 מלונות כיום בפורטפוליו הגלובלי, EDITION צפויה להגדיל את חווית האירוח האישית והאינטימית שלה ל-21 יעדים בסך הכל עד סוף 2023, עם פתיחה צפויה בשנה הבאה שצפויהלכלול את רומא, ריביירה מאיה בקנאי, טוקיו, גינזה, סינגפור, ג'דה, ודוחא.

קולקציית היוקרה מביאה חוויות טרנספורמטיביות ואותנטיות מושרשת יעד
האנסמבל ההולך וגדל של יותר מ-120 בתי מלון ברחבי העולם מציע הבטחה לחוויות אותנטיות שהן סוחפות מאוד ומשקפות עמוקות את היעד. בשנת 2022, המותג הציג פנים מפוארים מוגבהים ותענוגות אפיקוריים ברמה עולמית במדריד עם פתיחתו של סנטו מאורו, הביא קסם חוף יוקרתי לאי היווני האידילי פארוס דרך קוסמה, וערך את הופעת הבכורה שלו באוסטרליה עם פתיחת הטסמן. בהובארט, עיר על שפת המים ספוגה בהיסטוריה עשירה. כאשר כל מלון משמש כפורטל לקסמיו הייחודיים של היעד, The Luxury Collection צופה נכסים חדשים בשנה הבאה במקומות מרתקים המשתרעים על פני כדור הארץ, כולל טורקיה, ברבדוס, יפן, מקסיקו וטביליסי, ג'ורג'יה.

JW Marriott חוגגת את האורחים באמצעות חוויות רווחה ושירות יוצא דופן
בהשראת שמו האגדי ומציע חוויות המעודדות את האורחים להיות נוכחים באופן מלא, JW Marriott חגג פתיחה ביעדים חשובים כולל סאו פאולו, צ'אנגשה, איסטנבול, בנגלור ופרנקפורט. בשנה הקרובה, JW Marriott צופה להמשיך ולהביא את הסגנון המובהק של שירות חם ואותנטי ליעדים מבוססים ומתפתחים עם פתיחה מתוכננת ממדריד לאי ג'ג'ו, דרום קוריאה ודאלאס לשיאן וברלין. המותג אמור להיכנס גם לסגמנט הספארי היוקרתי בשנת 2023 עם הפתיחה הצפויה של JW Marriott Masai Mara Lodge בקניה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: