אא

אופטימית: בפתאל צופים תפוסות שיא רשתיות שעתידות להגיע לממוצע של 81.6%

רשת המלונות פרסמה זאת במסגרת כנס משקיעים שערכה לבעלי המניות ושדרת הניהול. על פי ההערכות, מגמת ההתרחבות והקמת מלונות חדשים בארץ ובעולם, צפויה להניב לה תוספת שנתית של כ-260 מיליון שקל להכנסות

דוד פתאל. צילום: רונן מחלב דוד פתאל. צילום: רונן מחלב

רשת מלונות פתאל הציגה לאחרונה במסגרת כנס משקיעים שקיימה עבור בעלי המניות ושדרת הניהול בחברה, תחזית חיובית לפיה היא צפויה לסיים את גם את הרבעון האחרון של שנת 2022 עם תוצאות מצוינות.

כזכור, את הרבעון השלישי של השנה היה הרבעון הטוב בתולדות פתאל עם הכנסות שיא של 1.695 מיליארד שקל ורווח של כ-95.790 מיליון שקל.

הבשורה הגדולה: תפוסות שיא רשתיות שעתידות להגיע לממוצע של 81.6 אחוזים.

בפתאל מתקשים להסתיר את שביעות הרצון מהנתונים, המהווים פועל יוצא של עבודת שיקום אינטנסיבית שנעשתה כחלק מהשלכות תקופת הקורונה, וכללו בין היתר הנפקת אג''ח בשיעור של למעלה ממיליארד שקלים והנפקות הון בשיעור של כ-150 מיליון שקלים, התייעלות תפעולית רחבה, מכירת נכסי החברה באירופה, כמו קבלת מענקים והלוואות בערבות המדינה.

על פי ההערכות ברשת, מגמת ההתרחבות והקמת מלונות חדשים בארץ ובעולם, צפויה להניב לה תוספת שנתית של כ-260 מיליון שקלים לסך ההכנסות. עוד ציינו כי סך ההשקעות הצפוי בשנים הקרובות בהקמת מלונות חדשים ושיפוץ מלונות קיימים עתיד להסתכם בסכום של כ-1.7 מיליארד שקלים.

בין המלונות החדשים שעתידים להיפתח במהלך השנים הקרובות: מלון פלטין בלב תל-אביב (61 חדרים, צפי פתיחה: 2023), מלון NYX ירושלים (170 חדרים, צפי פתיחה: 2024), ריזורט MIDBAR (109 חדרים, צפי פתיחה: 2025) שיתווספו להקמת עשרות מלונות נוספים במוקדים שונים ברחבי יבשת אירופה (ביניהם 6 בתי מלון בספרד – 3 באיביזה ו-3 בפלמה דה-מיורקה; מלון לאונרדו וינה; מלון The Dilly בלונדון ועוד).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פתאלמלונות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: