אא

יש למה לצפות: חופשת כריסמס בלתי נשכחת בשווייץ 

הצצה אל תשע ערים קלאסיות ופוטוגניות במיוחד, בהן תזכו לגלות את שוקי חג המולד המרשימים של שווייץ, השופעים בדוכני מזון וקישוטים חגיגיים, תחת מעטה קסום של פתיתי שלג לבנים

צילומים: לשכת התיירות השווייצרית צילומים: לשכת התיירות השווייצרית

שווייץ הייתה ונותרה אחד היעדים הפופולאריים ביותר עבור התייר הממוצע. היא שופעת בנופים קסומים ומהפנטים ביופיים של טבע במלוא תפארתו, מציגה קולינריה אירופאית משובחת יחד עם תושבים מקומיים המקבלים את הזרים המטיילים בה בסבר פנים יפות.

עונת החורף בשווייץ היא חוויה קסומה כשלעצמה שמצליחה לרגש בכל פעם מחדש, כיאה למדינה הנחשבת לגן עדן עבור חובבי העונה הקרה, גולשי הסקי ותיירות החורף למיניהם. לטובת מי מכם שמתכנן ביקור במדינה בחודשים הקרובים, קבלו הצצה ל-9 ערים מופלאות עם שלל אטרקציות חורפיות.

באזל 

העיר שתמיד שווה ביקור! לקראת חג המולד היא הופכת לארץ פלאות חורפית וקסומה אף יותר, בזכות 100 עצי חג מולד מעוצבים, קישוטי אורות ובתים חגיגיים הנפרסים לאורך קילומטרים. תושבי באזל יודעים איך להפוך את העיר שלהם לחגיגה עבור כל החושים, כאשר גולת הכותרת היא ללא ספק עץ חג המולד העצום המעוטר בפאר על ידי גאון העיצוב המפורסם, יוהן וואנר.

באזל. צילום: לשכת התיירות השווייצריתבאזל. צילום: לשכת התיירות השווייצרית

ברן 

בלב בירת שווייץ תוכלו למצוא את אחד משוקי  חג המולד החדשים ביותר: "ברנר שטרנמרקט", שפירושו ''שוק כוכבי ברן'', הממוקם בפארק Kleinen Schanze הנינוח. במתחם תמצאו 60 בקתות עץ קסומות אשר מציעות פינוקים טעימים מכל רחבי העולם, לצד שתייה חמה, מוצרי מעצבים ואביזרים בעבודת יד. כדי ליהנות מהחוויה המשפחתית המלאה, חובה לבקר בכפר הילדים המהפנט שבעיר ובו שלל אנימציות נוסטלגיות מרשימות במיוחד.

ברן. צילום: לשכת התיירות השווייצריתברן. צילום: לשכת התיירות השווייצרית

צ'ור

שוק חג המולד של צ'ור בגראובינדן הוא כפרי וקסום כמו העיר האלפינית ההיסטורית עצמה. תמצאו בה מלאכות יד מיוחדות, פינוקים חגיגיים באפייה ביתית וכמובן, מרק שעורה טרי ומזין. כל אלו מצליחים מדי שנה לשמח ולחמם את כל המבקרים בעיר בתקופת חג המולד.

ז'נבה 

בדצמבר הקרוב, ה-''גן האנגלי'' ("Jardin Anglais") בז'נבה יהפוך לארץ פלאות חורפית קסומה. אוהבי חג המולד שביניכם יוכלו למצוא בה רעיונות נפלאים למתנות בדוכני היצירה הפרוסים לאורכו ולרוחבו של הגן, לטעום מעדנים מסורתיים בדוכני אוכל הרחוב ולהתענג על הקסם של הרכבת ובקתת הבילויים.

לוגאנו 

זה הזמן לאפשר לעצמכם לחוות רגעים בלתי נשכחים בעיר הדרומית ביותר של שווייץ, המציגה לראווה במהלך תקופת החורף והכריסמס בפרט, תאורה חגיגית בכל צבעי הקשת, עץ חג מולד המעוטר להפליא, יחד עם דוכני

שוק האטרקטיביים, לרבות ניחוח הקינמון המתקתק בסמטאות לוגאנו המשמחות צעירים ומבוגרים כאחד.

לוגאנו. צילום: לשכת התיירות השווייצריתלוגאנו. צילום: לשכת התיירות השווייצרית

לוצרן 

שוק חג המולד בלוצרן מתהדר במזרקת "Franziskanerbrunnen" המרהיבה ביופייה. תוכלו לחזות מקרוב במראה מדהים של נרות, אורות מנצנצים ועצי אורן אשר הופכים יחד לזר הכריסמס הגדול ביותר במרכז שווייץ. כדאי לראות גם את הקונצרטים בכנסיית סנט מריה וסצנת הולדת ישו הייחודית, עם פסלונים בגודל טבעי.

לוצרן. צילום: לשכת התיירות השווייצריתלוצרן. צילום: לשכת התיירות השווייצרית

מונטרו

שוק חג המולד מהאגדות המציע חוויה חגיגית מסורתית בטיילת של מונטרו, על שפת אגם ז'נבה. תוכלו גם לבקר את סנטה קלאוס המקומי בעצמו ''ברושה דה נה'' - חוויה לצעירים ולמבוגרים כאחד. אתם ודאי תהיו מהופנטים מחומות טירת שיון, המעוטרת בקישוטי חג המולד, שצפויה להכניס אתכם מיד אל תוך אווירת החג.

סנט גאלן 

גבוה מעל הכיכרות והסמטאות של העיר העתיקה של סנט גאלן, מנצנצים לא פחות מ-700 כוכבים בדצמבר הקרוב, המאירים בזוהר חגיגי על החזיתות ההיסטוריות של אתר המורשת העולמית של אונסק"ו. כל מי שאוהב את חג המולד ימצא את מבוקשו בשוק חג המולד ולאורך הסמטאות המפותלות של העיר העתיקה - החל מעבודות יד אמנותיות של סנט גאלן ועד למעדנים קולינריים מעוררי תיאבון.

ציריך 

ציריך מתהדרת בהרבה מאוד שוקי חג מולד קסומים - החל ממאכלים משובחים שיגרמו לכם ללקק את האצבעות בכפר חג המולד בבלוויו ועד לביקור מרתק באולם החגיגי של תחנת הרכבת המרכזית. בל נשכח את קולן של המקהלות המספקות את הליווי המושלם בשוק חג המולד הקדום ביותר בעיר העתיקה הרומנטית נידרדורף, ומהוות יחד אטרקציה מיוחדת ומרגשת מאין כמוה.

בשורה התחתונה - לא משנה באיזו עיר תבחרו לבלות חופשה שוויצרית קסומה, הרי שתזכו לקחת חלק בחווית כריסמס צבעונית, משפחתית, שמחה וכזו שלא משאירה מקום לדמיון.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חופשה בשווייץפספורט 738 - תיירות חורף

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: