אא

יוזמה משותפת למלונות בראון ועיריית אתונה: שוק חג מולד בכיכר אומוניה המתחדשת

השוק, יימשך כשלושה שבועות וראש עיריית אתונה יגיע לחנוך את האירוע. ליאון אביגד, בעלים משותף: "שמחים להוביל יד ביד עם עיריית אתונה ומשרד התיירות היווני את המהלכים להשיב את אומוניה לימי הזוהר שלה"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

כיכר אומוניה, אחת משלוש הכיכרות המרכזיות באתונה מתחדשת בשוק חג מולד תוסס, צבעוני ומנצנץ, ממש כמו השוק המסורתי הנערך מזה שנים בכיכר סינטגמה הסמוכה.

קוסטס באקויאניס, ראש עיריית אתונה, הכריז כי השוק יהיה ארוך מכרגיל וייערך בין התאריכים 17/12/22-8/1/23 בחסות עיריית אתונה וביוזמה משותפת של קבוצת מלונות בראון, נותנת החסות הראשית המפעילה ארבעה מלונות בוטיק סביב הכיכר ושל מלונאים נוספים באזור. באקויאניס אף יחנוך את השוק ביחד עם בכירי העירייה ומשרד התיירות באירוע השקה חגיגי ב-18 בדצמבר.

בכיכר, סביב המזרקה היפיפיה (והשניה בגודלה באירופה) יוצבו ביתני עץ מקושטים בצבעי הירוק-אדום-לבן המסורתיים ובשלל אורות מנצנצים שיציעו לתיירים הגודשים את העיר ולמשפחות מקומיות שפע של מעדנים וממתקים ארטיזנל, כמו גם מתנות ומזכרות לכל המשפחה.

אלפי המבקרים הצפויים להגיע יוכלו ליהנות מתפאורת החג עם עץ אשוח מקושט, סנטה קלאוס וגמדיו, איילים ומזחלות וכן מהופעות של מוזיקאים, שחקנים ואמני רחוב מקומיים בכל ימי השוק. מוזיקת חג מסורתית שתתנגן ברקע תשלים את האווירה.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

מלונות בראון באתונה צפויים לארח בחנוכה אלפי תיירים ישראלים, והם, כמו גם אורחים מבחוץ מוזמנים להדלקת נרות שתיערך מדי יום בכל אחד מהמלונות - בראון אקרופול, בראון לייטהאוס, דייב רד, בראון קיוביק ו-וילה בראון ארמו.

ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של מלונות בראון: "אנחנו שמחים להוביל יד ביד עם עיריית אתונה ומשרד התיירות היווני את המהלכים להשיב את אומוניה לימי הזוהר שלה, וגאים להיות היזמים ונותני החסות לשוק חג המולד הראשון בכיכר. זו הדרך הטובה ביותר ליהנות מאווירת חג המולד ממש בלב אתונה, ואין לנו ספק בהצלחת השוק ובהפיכתו למסורת, וכל זאת רק שעתיים טיסה מישראל".

צילום:פיגמליון קראטסאסצילום:פיגמליון קראטסאס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונות בראון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: