אא

חברת התעופה אמירייטס ונבחרת הכדורגל מילאן מאריכות את השותפות

חברת התעופה אמירייטס הודיעה על הארכת השותפות עם נבחרת הכדורגל AC Milan. אמירייטס תמשיך לתמוך בקבוצת הכדורגל, ובתמורה תקבל חסויות במגרשי הכדורגל, על החולצות ועוד

צילום: ShutterStock צילום: ShutterStock

חברת התעופה אמירייטס ו-AC Milan הודיעו היום (חמישי) על הארכת השותפות ארוכת השנים שלהם. אמירייטס תמשיך כשותפת חברת תעופה רשמית, במערכת יחסים שנמשכה בהצלחה מעל 15 שנים. הלוגו האייקוני של אמירייטס ״Fly Better (תטוסו טוב יותר), ימשיך להופיע בצורה בולטת בקבוצת הגברים של הנבחרת, במהלך כל העונה. מיתוג האמירויות יופיע גם על חולצות נוער בכל האקדמיות הלאומיות והבינלאומיות של AC מילאן. בנוסף לחסות החולצה, ההסכם ימשיך לכלול גם מיתוג אמירייטס בולט לעין ברחבי אצטדיון סן סירו, כמו גם אירוח, כרטיסים וזכויות שיווק אחרות.

אמירייטס חתמה לראשונה על הסכם החסות עם מילאן עוד בספטמבר 2007. לציון חידוש השותפות, מילאן ביקרה במטה קבוצת האמירויות בדובאי, שם מקיימים מחנה אימונים במזג אוויר חם ומתחרים בסופר קאפ של דובאי. במסגרת הביקור, נפגשו המאמן סטפנו פיולי, חברי הקבוצה, צוות ההנהלה הבכיר של מילאן, עם עוד מעלתו שיח׳ אחמד בן סעיר אל מקטום, יו״ר ומנכל אמירייטס.

״אנחנו נרגשים להמשיך את השותפות שלנו עם מילאן, ואנו מצפים להזדמנויות נוספות עם אחד מבסיסי האוהדים הנלהבים ביותר בעולם. אנו תומכים נלהבים של המועדון כבר למעלה מ-15 שנים, וכשאנחנו נכנסים לשלב הבא של מערכת היחסים שלנו, אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מילאן על הזדמנויות חדשניות כדי להציג את הטוב ביותר מכל אחד מהמותגים שלנו״, אמר סר טים קלארק, נשיא אמירייטס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: