אא

אייר פראנס מציגה טרקלין מחודש ומפואר בנמל התעופה של מינכן

הטרקלין משרת את נוסעי המועדונים ומחלקות היוקרה של קבוצת אייר פראנס – KLM והחברות השותפות בברית תעופה Skyteam. גם נוסעי מחלקת אקונומי יכולים לרכוש גישה לטרקלין תמורת 25 אירו

צילום: air france צילום: air france

אייר פראנס חשפה השבוע את הטרקלין המחודש שלה בטרמינל 1 בנמל התעופה הבינלאומי של מינכן ע"ש פרנץ יוזף שטראוס.

הטרקלין המחודש במלואו, המוקדש ללקוחות מחלקת העסקים ומועדון הנוסעים Flying Blue Elite Plus של חברות התעופה השותפות של אייר פראנס, KLM ו-Skyteam, פתוח מדי יום בין השעות 05.15-20.30.

לטרקלין שטח של 227 מ"ר ובו 75 מושבים. לקוחות הנוסעים במחלקות אקונומי ופרמיום אקונומי יכולים גם הם לרכוש גישה לטרקלין תמורת 25 אירו או 6,000 מיילים, בכפוף לזמינות במקום.

חלל הטרקלין כולו צבוע בצבעי אייר פראנס - גווני כחול, אפור ונגיעות של אדום - כמו גם סמל המותג של החברה וסוס הים המכונף, הסמל ההיסטורי. הרהיטים נבחרו בקפידה וכוללים יצירות של מעצבים צרפתים מפורסמים.

בטרקלין פינת אוכל גדולה עם מיטב המטבח הצרפתי, ספה נוחה ומושבי עור. הצעת המזון משתנה לאורך היום ומבוססת על מנות מלוחות או מתוקות וטעמים עונתיים, וכן ארוחות בריאות וצמחוניות. כמו כן מגוון משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים זמינים, לרבות יינות ובירות מקומיות.

אזור עבודה משותף חדש מאפשר לכולם לעבוד על שולחן גדול. אייר פראנס גם מציגה אזור המוקדש ללקוחות הבכירים שלה, נוסעי לה פרמייר ו-Flying Blue Ultimate, המצויד בריהוט ספציפי ויוקרתי, שנועד לספק את כל הנוחות הנדרשת לעבודה או מנוחה בחלל פרטי.

בטרקלין אינטרנט אלחוטי חינם ושקעי חשמל ו-USB רבים ליד המושבים, וכן הצעת עיתונות דיגיטלית, הזמינה גם באפליקציית Air France Play.

בעונת החורף הנוכחית אייר פראנס מציעה 6 טיסות יומיות בין פריס-שארל דה גול לנמל התעופה של מינכן. גם KLM מחברת את אמסטרדם-סכיפהול למינכן באמצעות 5 טיסות יומיות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנסKLMנמל מינכן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: