אא

מחזירים את התיירים לאילת: מלונאי אילת נפגשו ברומא עם סוכני נסיעות איטלקים

בכנס שאורגן על ידי נציגות משרד התיירות ברומא לרגל פתיחת הקווים לאילת, השתתף גם נציג חברת התעופה ההונגרית Wizzair, כאשר המטרה היתה ליצור חבילות לאילת

צילום: התאחדות בתי המלון צילום: התאחדות בתי המלון

ברומא התקיים אמש (חמישי) כינוס מיוחד של כ-100 סוכנים איטלקים כדי לשווק את העיר אילת לציבור האיטלקי. הכנס אורגן ע"י משרד התיירות בשיתוף התאחדות המלונות באילת ונטלו בו גם חלק סמנכ"לי שיווק ומכירות של בתי המלון באילת שישבו עם עשרות הסוכנים האיטלקים.

כפי שפורסם בפספורטניוז, נציגים בכירים מטעם התאחדות המלונות באילת, יצאו לפני כן גם לפאריס וזאת כדי לקדם את התיירות לעיר אילת.  

בכנס גם נטל חלק נציג בכיר של חברת התעופה  Wizzair ווייז אייר, והסביר לסוכנים המקומיים איך להשתמש בפלטפורמות סוכנים של ווייז אייר, זאת על מנת לייצר חבילות דינמיות לאילת באופן עצמאי, מהלך שיכול לעזור מאוד בקידום הטיסות לעיר הדרומית. הכנס הוא חלק מהמאמצים שמשקיע משרד התיירות, לאחר הודעת חברת וייז אייר על פתיחת הקווים לאילת, כדי לקדם שיווק ופרסום הטיסות לעיר שמחכה לחזרת התיירות.

החל ממחר (שבת) ווייז אייר תפעיל קו חדש מרומא לאילת, זאת במסגרת שתי טיסות שבועיות שמפעילה חברת התעופה ההונגרית. החברה גם תפעיל החורף טיסות מוינה לאילת.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וויז אייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: