אא

שברה את השוק: כרטיס טיסה לניו יורק עם איסלנדאייר בפחות מ-500 דולר

כמה שעות אתם מוכנים לטוס כדי להוזיל את עלות כרטיס הטיסה שלכם לניו יורק? חברת התעופה איסלנדאייר מציעה כרטיס טיסה עם עצירה ברייקיאוויק במחיר שובר שוק לא כולל כבודה. כמה תשלמו על תוספת מזוודה?

איסלנדאייר. צילום: shutterstock איסלנדאייר. צילום: shutterstock

אז נכון שלוקח כ-17 שעות כדי להגיע אל היעד הנכסף, אולם תג המחיר הנמוך שווה את זה עבור מי שמאוד רוצה להגיע לתפוח הגדול, אבל ממש לא רוצה לשבור תכנית חסכון למימון כרטיס טיסה במחיר אסטרונומי. 

חברת התעופה הלאומית של איסלנד שבסיסה בעיר הבירה רייקיאוויק ״איסלנדאייר״ מציעה כרטיסי טיסה לניו יורק עם קונקשן ברייקיאוויק, במחיר שובר שוק של פחות מ-500 דולר: 496 דולר טבין ותקילין הלוך ושוב החל ממאי 2023. המחיר האמור כולל טרולי + תיק קטן. מזוודה כרוכה בתשלום נוסף של כ-100 דולר הלוך ושוב (50 דולר לכיוון אחד). 

ניו יורק. צילום: shutterstockניו יורק. צילום: shutterstock

משך הטיסה תל אביב-רייקיאוויק-ניו יורק: כ-15 שעות ומשך הקונקשן ברייקיאוויק: שעה וחצי בהלוך ושעתיים בחזור.  נכון להיום, קיימת זמינות באביב ובחגי תשרי של שנה הבאה לכרטיסי טיסה לניו יורק במחיר האמור זמינות. 

רייקיאוויק שדה התעופה, איסלנד. צילום: shutterstockרייקיאוויק שדה התעופה, איסלנד. צילום: shutterstock

כפי שפורסם בפספורטניוז, חברת ״איסלנדאייר״ Icelandair, הכריזה השבוע על תל אביב כיעד חדש ברשת הקווים שלה לעונת הקיץ 2023. הקו החדש יפעל מה-10 במאי ועד ה-29 באוקטובר ויפעל שלוש פעמים בשבוע בין נמל התעופה קפלוויק לתל אביב. הטיסות מת״א, יפעלו בימים רביעי, שישי וראשון וזמן הטיסה מאיסלנד הוא כשבע שעות.

"3 ימים לאחר השקת מכירת הכרטיסים, איסלנדאייר מסירה את הכפפות ומציעה תעריפים אטרקטיביים מאוד לניו יורק בתאריכים מבוקשים כמו חגי תשרי", אומר יניב לניס, מייסד טיסות סודיות. עוד לדבריו, "איסלנדאייר מביאה בשורה צרכנית לא רק לטסים לאיסלנד אלא גם למאות אלפי הישראלים שטסים לצפון אמריקה מידי שנה". לניס מוסיף, "בנוסף לניו יורק, איסלנדאייר מאפשרת חיבוריות נוחה למגוון יעדים נוספים בארה"ב כמו סיאטל, אורלנדו, שיקגו, וושינגטון, טורונטו, בוסטון ועוד. לקבלת התראות על ירידות מחיר לצפון אמריקה״.

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ניו יורקטיסות סודיותאיסלנדאייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: