אא

הרבה מעבר לשופינג: חגיגות פסטיבל הקניות בדובאי

בעונה הטובה ביותר, פסטיבל הקניות של דובאי (DSF) חוזר בשנה ה-28 שלו, עם הופעות בידור ברחבי העיר, הנחות והטבות בקניונים, שווקים קהילתיים וחוויות אוכל ייחודיות

קרדיט: משרד התיירות של דובאי קרדיט: משרד התיירות של דובאי

מתוך שאיפה לסייע לעסקים מקומיים לצמוח, הוקם פסטיבל הקמעונאות המפנק ביותר בעולם. השנה הוא חוזר במהדורה ה-28 שלו, מעתה ועד ה-29.1 עם חגיגות רב-גוניות.

אזרחים, תושבים ומבקרים מוזמנים להגיע ולגלות את דובאי במיטבה, עם הייחודיות של DSF המביא חוויות קניות, הופעות בידור ייחודיות, מופעי רחפנים וזיקוקים ואמנות מרהיבה ברחבי כל העיר, כמו גם הגרלות ופרסים.

פסטיבל הקניות (DSF) החל בטקס פתיחה מרהיב עם מופע זיקוקים מדהים וימשיך עם קונצרטים של אייקוני מוזיקה מקומיים, מופע רחפנים מטורף מדי ערב ב-Bluewaters ומבצעים ברחבי העיר. במהלך הפסטיבל, תציע דובאי לאזרחיה, תושביה ומבקריה עסקאות קניות ומבצעים קמעונאיים עם הפחתה של 25-75% במחיר, ביותר מ-800 מותגים ומעל ל-3000 חנויות ברחבי העיר. גם שוקי DSF נכנסים לתמונה ומביאים חוויית קניות קהילתית ופופ-אפ, לרבות שוק אל-סיף בדובאי קריק, שוק חג מולד בג'ומיירה, שוק אולד סקול דובאי באל-חונייג' ושוק DSF באל-מורקבאט.

גם השוק השנתי המקורה Etisalat Market OTB הוא חלק מהחגיגות, מזון ומשקאות קמעונאיים תוצרת בית, לצד פעילויות בשטח והופעות, בידור חי של אמנים מקומיים ואזוריים.

קרדיט: משרד התיירות של דובאיקרדיט: משרד התיירות של דובאי

מבין אירועי פסטיבל הקניות של דובאי, יהיו טורניר ליגת הטניס בארנת ה"קוקה קולה" ב-19 וב-24 בדצמבר, הופעה של הזמר האייקוני Rahat Fateh Ali Khan בארנה, ב-29 בדצמבר ולקינוח מופע מרהיב של הדי ג'יי ההולנדי מרטין גאריקס בלייב ב-30 לדצמבר, אמן עטור פרסים שדורג במקום הראשון ברשימת 100 התקליטנים המובילים בעולם (אתם בוודאי מכירים אותו מכמה מלהיטיו Animals, In The Name Of Love, Wizard ו- Scared To Be Lonely).

לפרטים נוספים, כרטיסים ומידע, היכנסו לאתר: https://www.visitdubai.com/en/whats-on/dsf

קרדיט: משרד התיירות של דובאיקרדיט: משרד התיירות של דובאי

קרדיט: משרד התיירות של דובאיקרדיט: משרד התיירות של דובאי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיאיחוד האמירויות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: