אא

ITA Airways החלה לטוס מרומא למלדיביים

הטיסה הראשונה של החברה המריאה אתמול. הטיסות מרומא לאיים המלדיביים יפעלו עד ל-15 באפריל 2023. מנכ"ל Visit Maldives: "מברכים שוב את חברת הדגל האיטלקית למלדיביים"

האיים מלדיביים. צילום: 123rf האיים מלדיביים. צילום: 123rf

חברת התעופה  ITA Airways  החלה להפעיל טיסות ישירות מרומא שבאיטליה למלדיביים. הטיסה הראשונה מרומא למלדיביים המריאה ב-17 בדצמבר. הטיסות יופעלו עד 15 באפריל 2023.

איטה איירוויז. צילום: shutterstockאיטה איירוויז. צילום: shutterstock

הטיסות מנמל התעופה רומא פיומיצי'נו לנמל התעופה מאלה שבאיים המלדיביים יוצאות במטוס הדגל של החברה - איירבאס 350. מהחברה נמסר, "כדי לענות על הביקוש הצפוי, לחיבור החדש יהיה מספר משתנה של פעילות הטיסות בשבוע: מפעמיים בשבוע, בימי שבת וראשון (ב-17, 18 בדצמבר ומ-28 בינואר עד 25 במרץ), ועד ל-3 תדירויות בשבוע (מ-21 עד 25). בדצמבר ומ-19 עד 22 בינואר), ל-4 תדירויות בשבוע (מ-26 בדצמבר עד 1 בינואר ומ-11 עד 15 בינואר), ועד 5 תדירויות בשבוע (מ-2 עד 8 בינואר)". 

עוד נמסר כי היציאה משדה התעופה פיומיצ'ינו רומא היא בשעה 22:15 עם הגעה לנמל התעופה הבינלאומי במאלה בשעה 11:25, שעון מקומי. הטיסה ממאלה מתוכננת בין ה-18 בדצמבר 2022 ל-15 באפריל 2023, עם יציאה בשעה 13:25 שעון מקומי והגעה לרומא פיומיצ'ינו בשעה 19:30/19:45. היעד החדש מתווסף ל-8 חיבורים בין יבשתיים שאיטה איירוויז מפעילה (ניו יורק, לוס אנג'לס, בוסטון, מיאמי, בואנוס איירס, סאו פאולו, טוקיו וניו דלהי).

אמיליאנה לימוסאני, מנהלת המסחר והמנכ"ל הראשית של  ITA Airways  ומועדון VOLARE : "אנו גאים ונרגשים לחנוך את טיסת איטה איירוויז למאלה, קונקשן בין יבשתי חדש שהושק ימים ספורים לאחר פתיחת הטיסות הישירות לטוקיו ולדלהי. החיבור הזה נועד לפתח עוד את הרשת שלנו על ידי זיהוי יעדים בעלי עניין רב ועם הפוטנציאל הגבוה ביותר לא רק עבור הלקוח הסופי, אלא גם עבור שותפים עסקיים, מפעילי תיירות וסוכנויות נסיעות. נוסעי איטה איירוויז יסעו גם לאיים המלדיביים עם טיסות המשך לא רק מאיטליה, אלא מכל רחבי אירופה".

תוייב מוחמד, מנכ"ל Visit Maldives: "מברכים שוב את חברת הדגל האיטלקית לאיים המלדיביים ואנו בטוחים שהגידול בפעילות הטיסות הישירה תגביר את הכניסות במהלך עונת החגים והחורף. איטליה תמיד הייתה מהשווקים המרכזיים שלנו, אחד בעל חשיבות היסטורית עבור תעשיית התיירות המלדיבית. תיירים מאיטליה היו למעשה הראשונים שביקרו באיים המלדיביים כשהתחלנו בפיתוח תיירותי בדיוק לפני 50 שנה, וכיום, אנחנו באמת נרגשים מהקשר הישיר הזה בין שתי המדינות. נכון לעכשיו, איטליה היא השוק החמישי מבחינת נפח כניסות עם למעלה מ-80,000 מבקרים (5.4% מנתח השוק הכולל)".

כרטיסי טיסה ניתן לרכוש באתר האינטרנט של א ITA Airways, דרך מרכז ההזמנות או אצל סוכני הנסיעות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: האיים המלדיבייםIta Airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: