אא

ויזות אלקטרוניות להודו ומרוקו 

המקומות האקזוטיים בעולם נפתחים לקראת בואם של הישראלים לרילוקיישנים, נוודים דיגיטליים וטיולים בהם כדי ליהנות מהמקום ומהאירוח הנדיב של מדינות כמו הודו ומרוקו // תוכן פרסומי

צילום: FREEPIK צילום: FREEPIK

חשוב לדעת שבמקומות רבים עדיין יש הגבלות והתמודדות עם נזקי הקורונה וחשוב להגיע לשם מחוסנים ומוכנים לכל דבר עם ביטוח רפואי, כדי שלא יהיו אי נעימויות, אבל בגדול, המקומות האלה כבר מחכים לכם כדי לקבל בזרועות פתוחות תיירים שמגיעים עם ויזה וללא בעיות רישום מיוחדות. מה שעוד חשוב לדעת ואי אפשר להתחמק מזה, זה שאחרי שנתיים עם הגבלות קורונה, הרשויות בהודו ומרוקו חזרו להנפיק בחודשי הקיץ ויזות אלקטרוניות לישראלים ובאתר ויזה.נט אפשר למצוא אותן, לכן לא כדאי לחכות עם זה לרגע האחרון אלא לטפל בזה לפני שיוצאים מהארץ, לתכנן את השהייה בצורה מדויקת וללא עיכובים ובעיות עם הנחיתה שם. זה מאוד לא נעים להזדקק לשירותים הקונסולריים של מי שיחלץ אתכם מעיכוב בשדה התעופה או מבעיות בגלל נחיתה ללא מסמכים מתאימים ובזמן.

להגיע בנוחות ובביטחון

למרבה השמחה, גם הטיסות למקומות אלה מגוונות ואפשר להגיע לשם בשפע של הצעות מחיר שמתאימות לכל אחד, ומכל כיוון שבוחרים להגיע לשם. כדי להגיע לשם צריך טיסות להודו, למשל, שמביאות אתכם ישירות לאזור המתויר שאתם רוצים לטייל בו, משום שזוהי מדינה שמחולקת בדיוק כמו ארצות הברית למדינות שכל אחת מהן מציעה אטרקציות משל עצמה ויש בה ערים גדולות שמהן אפשר להתחיל. גם טיסות למרוקו יכולות להיות לפי האזור שבו רוצים לבקר משום שכל עיר במדינה זאת היא אטרקציה בפני עצמה, וחשוב לדעת לאן רוצים להגיע כדי לטייל בעיר ולראות כמה שיותר ממנה. אל תוותרו על ויזה להודו שמוציאים בזמן ומראש ורצוי גם לבחור ויזה אלקטרונית למרוקו שעוזרת לכם לחסוך זמן וריצות. זכרו שבשנים האחרונות יש אפס סובלנות לאנשים שמזלזלים בחוקים של מדינות אחרות והודו ומרוקו הן בין המחמירות על נהלים כאלה, דווקא משום שאנשים מצפים ליהנות שם מאירוח מאיר פנים, כדי לא לסבול מניצול לרעה של הנהוג במקום.

למה חשוב לדאוג לכל הניירת מראש?

זה נראה כאילו אפשר לדאוג לכל מה שנחוץ במקום ובשדה התעופה משום שבחלק מהמדינות נמלי התעופה מציעים שירותי הנפקת ויזות והיתרי שהייה במקום. אבל אתם לא יודעים לעולם היכן זה מקובל והיכן כדאי לנסות את אדיבות המארחים או לחכות בתור של שעות כי אתם לא היחידים שחשבו על כך. כמו כן, אל תשכחו שמה שנהוג בישראל לא בטוח שנהוג במדינות אחרות שלהן יש חגים ומועדים, שביתות ונוהלי עבודה ושעות פתיחה אחרים משלנו ולכן ממש לא מומלץ לקחת סיכון. מכיוון שסיבוכים בירוקרטיים מקשים על ההנאה מטיול ומונעים מכם את הביקור בהודו או במרוקו או בכל מקום אחר, אתר ויזה.נט הוא האתרים שמוסמכים ומסוגלים להנפיק לכם ויזה דיגיטלית למקומות אלה וזה כדאי. ויזה להודו או ויזה אלקטרונית למרוקו שאפשר להנפיק בקלות מהבית ולהגיע איתה לשדה התעופה תהיה שווה תמיד יותר כי תוכלו לצאת בראש שקט שיש לכם כל מה שנחוץ והכל מעודכן במחשב ואתם מסודרים לטיסה.

למה כדאי לעשות ויזה מהבית אונליין?

היום אנחנו עושים הכל אונליין וכשאנחנו מקבלים אישור של המערכת שהפעולה עברה בהצלחה, זה סימן שאנחנו כבר במערכת ומאושרים לכניסה למדינה. אנחנו יכולים לשבת בבית בנוחות מרבית, לוודא שיש לנו את כל הפרטים וכל המסמכים שאנחנו זקוקים להם כדי להנפיק ויזה ולכן גם לא שוכחים שום דבר בבית ברגע הקריטי כשצריך להוציא אותה בשדה התעופה. כמו כן, מכיוון שמדי פעם ובגלל הקורונה יש שינויים שונים שכדאי לדעת עליהם והם מתעדכנים באתרים, חשוב לדעת כל מה שקורה והאם הממשלה שינתה הנחיות והיא דורשת כעת אישורים שעליכם להביא אתכם כדי להניח לכם להיכנס למדינה. הכל פשוט יותר, מהיר ונוח בלחיצת כפתור וזה בדיוק מה שמונע מכם לתרץ תירוצים שלא הספקתם לעשות זאת קודם או בזמן.

בטיחות האתר שומרת עליכם

סיבה נוספת להגיש את הטפסים באתר אונליין כמו ויזה.נט זאת הבטיחות. בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר מדי על מקרים של גניבת זהות או דליפה של פרטים שונים וזה חשוב במיוחד להמעיט בכמה שיותר ניירת כדי שלא תיגנב ולא תנוצל לרעה נגדכם. כשאתם עושים את זה אונליין אתם מתועדים בכל שלב וזה בטיחותי ולא מחייב שליחת מסמכים בדואר שיכולים ללכת לאיבוד או להיגנב או לא להגיע כלל בגלל בעיות בדואר המקומי. אתם יכולים לגשת כמובן לשגרירות ולעשות את זה לבד פיזית וזה יגיע אליכם באימייל, אבל העיקר שתנצלו לטובתכם את האפשרות לקבל evisa נוחה. 

שירות לקוחות זמין וקשוב

שירות הלקוחות של האתר זמין לכם בכל שעה 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע, דווקא משום חשיבות הנושא. הטיסות יוצאות כל הזמן ואתם זקוקים למסמכים האלה בזמינות גבוהה ולכן האתר הזה יכול להבטיח ולספק לכם ויזה להודו או ויזה אלקטרונית למרוקו גם בנסיעה ספונטנית או אם לא שמתם לב לתאריך ואתם זקוקים לאשרה מיד. אם חלילה יש בעיה שבגללה לא קיבלתם את הוויזה ולא אושרתם על ידי השגרירות, אתר ויזה.נט מבטיח לכם את מלוא הסכום בחזרה. אם קרתה טעות בהגשת המסמכים ומילוי הטפסים האתר ידאג על חשבונות להנפקת אשרת כניסה ושהייה חדשה חינם, או זיכוי מלא של התשלום. הזמינות של שירות הלקוחות היא לא רק בטלפון אלא גם בצ'אטבוט ובווצאפ, כמובן. הניסיון הרב עם אלפי ישראלים מאז 2019 מלמד שאפשר להתגבר על כל בעיה אם מגישים את הטפסים בזמן וממלאים נכון כל טופס, כך שההליך בהחלט פשוט וקל.

תכלס, איך מקבלים ויזה להודו?

ויזה להודו מקבלים לאחר שממלאים את הפרטים הנדרשים בטופס, בעברית, ומשלמים את האגרה. חשוב לשבת עם כרטיס הטיסה והדרכון משום שחלק מהוויזות דורשות תמונה ולא רק מספר דרכון. הוויזה משתנה בגובה התשלום שלה משום שיש ויזות שונות שנעות מוויזת תייר שעולה 179 ₪, תוקפה לחודש, וויזה לשנה עולה 249 ₪, כאשר אפשר גם לקבל ויזת תיירות לחמש שנים, ויזת עסקים לשנה ויש לאמת את הפרטים שלה. חלק מהוויזות מאפשר גם שתי כניסות בחודש ולכן חשוב לבחור נכון את הוויזה שאתם רוצים לקנות. כל ויזה מוכנה למשלוח לאחר אימות הפרטים שלכם בתוך שלושה ימים בדרך כלל, לפעמים קצת פחות וזה תלוי גם בעומס. לא צריך לדעת אנגלית כדי למלא את הטופס אבל כן לדעת את שם נמל התעופה שבו אתם נוחתים. ההזמנה מעובדת על ידי אנשים האתר ונשלחת לאישור בשגרירות ולאחר מכן הוויזה מגיעה אליכם למייל. אל תשכחו להדפיס אותה עם החתימה הממשלתית ולהוסיף אותה למסמכי הטיסה. 

ויזה אלקטרונית למרוקו

גם ויזה אלקטרונית למרוקו ממלאים באותה דרך, אבל עם תמונות. המחירים נעים מ-379 ₪ לוויזת תיירות לחודש, ויזת תיירות דחופה לחודש במחיר 549 ₪, או ויזת עסקים לשנה במחיר 699 ₪. הוויזה תחכה לכם במייל בתוך שלושה ימים והגשת הטפסים היא אותו דבר, כולל פרטים מלאים על הטיסה וכרטיס הטיסה, הדרכון ותמונה. 

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ויזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: