אא

חופשת קלאב מד - 5 סיבות למה החופשה שלכם ב-2023 צריכה להיות בקלאב מד

כל מה שרציתם לדעת על חופשת קלאב מד ולא העזתם לשאול // תוכן פרסומי

צילום: pixabay צילום: pixabay

חופשה היא כבר לא עניין של שאלה. בימינו, בעידן בו החיים הופכים קדחתניים יותר מיום ליום, יש צורך בלתי נמנע בזמן שקט, זמן מנותק מכל ההוויה הבלתי נגמרת רצף החיים השוטף אותנו. בין אם זה בעבודה, בחיי המשפחה, מול הילדים, מול המעסיק, הרצון לשמור על כושר ובריאות וגם לפתח תחביבים, ובין אם אלו אינספור המחויבויות הכלכליות - כמו המשכנתא, טיסות לחו"ל, תחזוקה של רכבים בבית – כל אלו הופכים להיות מעמסה אינסופית. מתישהו, צריך לעצור את הטירוף הזה ופשוט ליהנות.

ליהנות בלי לחשוב יותר מדי. במילים אחרות, זה מה שנקרא "חופשה". חופשה היא הדרך הטובה ביותר לרענן מאגרי אנרגיה, ליצור לעצמכם משאבים מנטליים חדשים לחזור לשגרה בכוחות מחודשים. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות חופשת קלאב מד. ומדוע? מסיבה אחת פשוטה: הכל. חופשת קלאב מד מציעה את כל העולמות, כל התחביבים, כל הפינוקים, כל העיסוקים שהופכים את החיים לכיף אחד גדול.

מה מציעה חופשת קלאב מד?

חבילות סקי

חבילות הסקי המוצעות במסגרת חופשת קלאב מד כוללות טיסות, אירוח על בסיס פנסיון מלא, אפשרויות מגוונות של חופשות סקי שונות, חטיפים ללא הגבלה, השכרת ציוד בזמינות מלאה וכן שירותים עד פתח המלון. כך, חופשת הסקי הבאה שלכם לא רק תהיה מושלמת אלא גם עונג צרוף מהרגע הראשון עד לרגע האחרון.

תעסוקה לילדים

חולמים על מעט זמן איכות עם בת או בן הזוג אבל חייבים לקחת אתכם את הילדים? ההורים לא הסכימו לבייביסיטינג? אם אתם חייבים לטוס עם הילדים – חופשת קלאב מד הכוללת הכל מציעה פתרון גם לבעיה הזו. הודות לשירותים מקיפים וכוללים תוכלו למצוא בייביסיטינג במלון ומגוון אפשרויות תעסוקה שונות: החל ממשחקים דרך ספורט ועד לצפייה בסדרות האהובות על ילדיכם.

קולינריה במיטבה

אם אתם מחובבי הטעמים הייחודיים ולא מתפשרים על פחות מארוחות גורמה, חופשת קלאב מד היא הפתרון האידאלי. הודות למדיניות הבחירה בשפים המובילים ברחבי העולם כולו והקפדה על סטנדרטים בלתי מתפשרים – כל חופשה בקלאב מד כוללת בתוכה את הארוחות הטובות ביותר, החל למן תחילת החופשה ועד לסופה. במהלך החופשה עצמה תוכלו למצוא הן במלון את הסגנונות המפנקים ביותר, והן הטבות במסעדות נבחרות ברחבי היעד שאליו תבחרו לטוס. המניו יעמיד לרשותכם את כל הטעמים שאי פעם חלמתם עליהם, וכל מה שנדרש מכם הוא לבחור.

אידאלי לחובבי ספורט

בקלאב מד לא מתפשרים על הבריאות. אם יצאתם לחופשה, זה עדיין לא אומר שאתם צריכים לוותר על איכות החיים שלכם ועל השקעה בגופכם. החל מספורט בסיסי ועד לספורט אתגרי – מגוון אפשרויות התעסוקה הופך כל חופשת קלאב מד לחוויה בלתי נשכחת.

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: