אא

עיכוב יוצא דופן: טיסת TUI נדחתה 26 שעות בגלל נייר טואלט

הטיסה ממנצ'סטר לשארם א-שייח' בסוף השבוע האחרון נדחתה בגלל מחסור בנייר טואלט ובמגבות ידיים, עפ"י דיווח של עיתון ה-SUN, אך החברה ניסתה להסביר את העיכוב בתירוצים שונים

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

דחיות או ביטולים של טיסות מתרחשים מדי פעם מסיבות שונות, לרוב בגלל תנאי מזג אוויר קשים, בעיות טכניות במטוס, ואולי שביתה של עובדים. בסוף השבוע שעבר טיסה של חברת TUI נדחתה ביותר מיממה מסיבה די חריגה, כפי שמדווח עיתון ה-SUN.

נוסעים בטיסה BY718 של TUI ממנצ'סטר בבריטניה לשארם א-שייח' במצרים, היו אמורים לצאת לדרך בשעה 09:55 ביום חמישי ה-15 בדצמבר. למרות זאת, הם עלו לטיסה בשעת אחר הצהריים של אותו היום. וזה היה רק העיכוב הראשון.

הסיבה לעיכוב הראשון הזה לא הייתה ברורה. החברה תירצה את העיכוב בתנאי מזג האוויר, אך הקפטן סיפר סיפור אחר לגמרי. לדבריו, העיכוב נגרם עקב הצורך למלא את המטוס בנייר טואלט ובמגבות ידיים.

עפ"י עיתון ה-SUN, הטייס התנצל ואמר שחברת הקייטרינג סיפקה משקאות פרי במקום גלילי טואלט ומגבות ידיים.

בסביבות השעה 16:30 צוות המטוס הצטייד בנייר טואלט ממטוס אחר. עם זאת, הטיסה נדחתה ליום המחרת, כיוון שהצוות כבר הגיע לתום שעות העבודה החוקיות, והנוסעים שוכנו בבית מלון.

הטיסה ממנצ'סטר לשארם א-שייח' המריאה לבסוף בבוקר יום שישי, 16 בדצמבר, בשעה 11:45, באיחור של כמעט 26 שעות, באותו מטוס בואינג 737 MAX 8, שהיה מושבת מאז היום הקודם.

חברתTUI  התנצלה על העיכוב מבלי להודות בסיבה האמיתית לעיכוב. "אנו מצטערים מאוד עבור הנוסעים, שלצערנו התעכבו במשך יום שלם, בשל שילוב של תנאי מזג האוויר, עומס בשדה התעופה ותקלה טכנית קלה, שגרמה לצוות הטיסה להגיע לשעות העבודה המקסימליות החוקיות שלהם", אמר דובר החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנצ'סטרMAX 737TUI

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: