אא

מלון Backstage בת"א הופך למלון שמפנייה

מלון Backstage (בקסטייג') מרשת מלונות אטלס, שנפתח סמוך לכיכר דיזינגוף בת"א, יוסב למלון שמפניות בין התאריכים 25-31.12. מה זה אומר ומה בתפריט?

מלון בקסטייג' תל אביב. צילום: אנטולי מיכאלו מלון בקסטייג' תל אביב. צילום: אנטולי מיכאלו

רשת מלונות אטלס בשיתוף פעולה עם Moët Hennessy, תאגיד השמפניה הגדול בעולם LVMH. במסגרת השת"פ, מלון בקסטייג' (Backstage) שנפתח לפני מספר חודשים סמוך לכיכר דיזינגוף בתל אביב במבנה ששימש בעבר תיאטרון 'האהל', יוסב למלון שמפניות למשך שבוע בין התאריכים 25-31.12.

10 מחדרי המלון יהפכו לחדרי שמפניה עם בקבוקי שמפניה, גביעים ושמפניירה; נרות בניחוח שמפנייה; תותים ומקרונים במילוי קרם שמפניה, בלונים כסופים וזהובים ועוד. כמו כן, בבראנץ' של קפה בקסטייג' יוכלו אורחי המלון ואורחים מבחוץ ליהנות מעמדת תותים וקצפת לצד כוסMoët&Chandon .

הוטל דה שמפיין צילום: אנטולי מיכאלו הוטל דה שמפיין צילום: אנטולי מיכאלו

בר המשקאות סטנלי שבמלון יגיש מגוון גדול של שמפניות בכוסות מבית השמפניה, לצד קוקטיילים המבוססים על המשקה. זאת ועוד, במהלך השבוע יוצעו קוקטיילים מבוססי מואט ושנדו שישודכו לליקר אוכמניות ותבליני חורף עם טוויל של תחרה וריבת אוכמניות תוצרת בית (68 ₪), ליקר מלונים עם שוקולד לבן עם קליפות פירות הדר (68 ₪). בנוסף, מואט ושנדו ברוט אימפריאל (כוס 78 ₪ בקבוק 370 ₪), מואט ושנדו רוזה (520 ₪), מואט ושנדו גראנד וינטג' 2012 (760 ₪).

לצד זה, במהלך שבוע הסילבסטר, תפעל בקומת הכניסה של מלון בקסטייג' חנות פופ-אפ בה ימכרו שמפניות מבית Moët Hennessy כולל עמדה לחריטה אישית על הבקבוק ללא תוספת תשלום וכן אביזרים משלמים לשתיית מואט: כוסות ממותגות, כוסות לבנות ממותגות, שמפניירה ממותגת זהובה או שקופה או לבנה, פיית מזיגה לבקבוק מיני ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תל אביברשת מלונות אטלס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: